Saturday 25 June 2011

Scrapbook inspiration

Μερικές καλοκαιρινές ιδέες που είδα στο αγγλικό Instyle και μού έκαναν κλικ...

Μετά τα παστέλ και τα sheer, έρχονται τα neon (μάγουλα, νύχια)





Αντί για το κλασσικό μαύρο, καφέ, μπλε αιλάινερ, υπάρχει και το neon μολύβι...(αυτό ειδικά μου φαίνεται πολύ ορίτζιναλ σε μαυρισμένο δέρμα)



Και μερικά άλλα που επίσης μου άρεσαν

Ψάχνω το For Audrey της China Glaze. Δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει. Κανένα dupe? Εδὤ το Frisky της Orly.



Τί ωραίο μπουκάλι??


(Κένζο)

Love these colours (γιατί πάντα θρυμματίζουν, σπάνε τις σκιές στις φωτογραφίσεις??)

2 comments:

  1. A geia sou!!! Giati spane tis skies, liwnoun ta kragion k xynoun ta mano? Kathe fora mou pernaei apo to myalo, what a waste this is :P

    ReplyDelete
  2. γιατί δε το βρίσκεις το audrey εξαντλήθηκε; στην ελλάδα εγώ δε τα βρίσκω εύκολα οπότε δεν ασχολούμαι έτσι κι αλλιώς. dupe στα blogs προτεινουν:
    Orly Gumdrop, Essie Greenport ή Turquoise & Caicos, Chanel Nouvelle Vague, Diamond Cosmetics Oh, Tiff!, Barry m- Turqoise
    ακριβώς ίδια δεν είναι βέβαια κ δε ξέρω ποια κυκλοφορούν ακόμα...πάντως μου τη σπάει να μου καρφώνεται κάτι τέτοιο και να μη το βρίσκω. τώρα ψάχνω ένα μουσταρδί μανό και βρήκα μόνο στα urban outfitters, άρα δε μπορώ να το αγοράσω. πφ

    ReplyDelete