Wednesday 8 June 2011

Καλοκαιρινή προετοιμασία

Εδώ μια έχουμε ήλιο, μια όχι, παρόλα αυτά οι βιτρίνες του Space NK έχουν δώσει το σύνθημα






Και νατα τα αντιηλιακἀ για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Θα μιλήσω για πρόσωπο πρώτα μιας και προσωπικά ακόμα δεν έχω βγεί στις παραλίες, αλλά πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια και για το σώμα. Πριν απο τρείς εβδομάδες πήγα στη Βαρκελώνη. Επειδή μου είχε τελειώσει η αγαπημένη αντιηλιακή Elemis 30 είπα να κάνω ένα stock up στα αφορολόγητα. Παρεπιπτόντως αν ποτέ φύγετε απο το αεροδρόμιο του Χίθροου ο τρίτος αερολιμένας έχει μια φανταστική ποικιλία απο καλλυντικά, τα περισσότερα απο τα οποία δεν έχουν βγεί καν στο εμπόριο εδώ (lancome genifique soleil, την νέα estee lauder nutritious με ρόδι - σε μια κόκκινη συσκευασία). Μού τράβηξε την προσοχή η Lancome Genifique 50, για το λόγο ότι θα πήγαινα σε ένα μέρος που έχει πάνω κάτω ίδιο κλίμα με Αθήνα (δυνατό ήλιο). Πριν πω την γνώμη μου για την κρέμα, να πώ ότι έψαχνα και για whitening cream, καθότι με μεγάλη μου λύπη ανακάλυψα ότι έχω βγάλει φακίδες στη μύτη, σημάδι εγκαύματος.

Ιδού οι αγορές.....





Ιδού οι φακίδες....



Οι φακίδες είναι τελείως random - μία είναι στην δεξιά μεριά της μύτης, η άλλη στην αριστερή και στη μέση το κενό. Μού τη δίνουν γιατί δεν είναι δηλαδή μαζεμένες σε ένα μέρος για να φαίνομαι χαριτωμένη, αλλά έχουνε βγεί σε άσχετα μέρη. Κάνοντας μια μικρή έρευνα είχα ήδη καταλήξει στην λευκαντική της Shiseido. Έχω χρησιμοποιήσει τα προιόντα της εν λόγω εταιρείας και είναι πολύ καλά. ( Σημ. Επίσης στο θέμα φακίδων προτείνω την λευκαντική της Benostan. Κοστίζει περίπου 25 ευρώ και η μητέρα μου η οποία είναι γεμάτη φακίδες και πανάδες έμεινε καταευχαριστημένη. Λόγω απόστασης, δεν μπορώ να την αγοράσω καθώς διατίθεται μόνο σε ελληνικά φαρμακεία, αλλιώς άμα είχα την ευκαιρία, αυτή θα έπαιρνα). Στα διάφορα σταντς με τις λευκαντικές όμως στο αεροδρόμιο έπαθα ένα μίνι εγκεφαλικό - οι τιμές είναι φαρμάκι. Σχεδόν 70 λίρες (περίπου 60 ευρώ) είχε της Σισέιντο, 60 λίρες της Εστέ Λωντέρ και 47 λίρες της Κλινίκ. Αναγκάστηκα να πάρω αυτήν της Κλινίκ, λόγω - χαμηλότερης - τιμής. Θα κάνω review πιο μετά γιατί την χρησιμοποιώ μόνο 3 εβδομάδες και θέλω να είμαι δίκαιη, αλλά την αναφέρω γιατί έμαθα κάτι - ότι, ότι εγκαύματα είχατε μικρές, όταν μεγαλώσετε θα εμφανιστούν ξανά με τη μορφή πανάδων. Και εξηγώ - Παρόλο που τόσα χρόνια δεν καθόμουνα στον ήλιο, πρόσεχα, απέφευγα την ηλιοθεραπεία, δυστυχώς κάποια εγκαύματα στη μύτη (λόγω χαμηλού SPF ή επειδή είχα ξεχάσει να βάλω αντιηλιακή τότε) και τα οποία είχαν επουλωθεί, δυστυχώς στα 32 κάνουν την εμφάνισή τους με τη μορφή πανάδων. Δεν υπάρχει πιο ενοχλητικό πράγμα. Γι΄αυτό προτείνω πάραυτα τη χρήση καλού αντιηλιακού απο μικρή ηλικία και πειθαρχία στο ζήτημα. Επίσης θεωρώ τελικά λάθος μου που αν και μένω βόρεια και βρέχει συνέχεια, δεν έβαζα μέχρι τώρα αντιηλιακό και το χειμώνα, τουλάχιστον 20άρι. Θεωρώ ότι ακόμα και αυτό έκανε ζημιά γιατί
όταν έχει συννεφιά δεν σημαίνει ότι οι ακτίνες του ήλιου μάς κάνουν τη χάρη.

Η Genifique Soleil της Lancome 50 (21 λίρες στα αφορολόγητα)είναι καλή. Παρέχει πολύ καλή προστασία (δεν έβγαλα και άλλες φακίδες πχ) και αυτό που μου αρέσει είναι ότι είναι κάτι ανάμεσα σε αντιηλιακή και κρέμα ημέρας. Δηλαδή δυο σε ένα, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ καν ξεχωριστή κρέμα ημέρας, ειδικά το καλοκαίρι που κάνει ζέστη και θέλω να μην φορτώνω το πρόσωπό μου. Λόγω του 50αριού, είναι - πολύ λίγο όμως - λιπαρή (βέβαια δεν μιλάμε για τη λιπαρότητα της Avene), παρόλα αυτά μέχρι τώρα δεν μού έχει προξενήσει σπυράκια. Έχει υπέροχη υφή και απλώνεται πολύ ωραία. Δεν ξέρω αν την έχουνε και σε tinted εκδοχή, την οποία ως ιδέα βρίσκω τέλεια - αντιηλιακό, κρέμα ημέρας και foundation μαζί. Ο,τι καλύτερο για το καλοκαίρι.

Κάποια tinted moisturisers, τα οποία έχω δοκιμάσει είναι της Laura Mercier, το οποίο είναι έξοχο αλλά έχει 20 SPF (καλό για καλοκαίρι άμα έχετε ανθεκτική ή σκούρα επιδερμίδα ή για το χειμώνα) αλλά και της Benefit 15 spf, στη φωτογραφία, το οποίο όμως είναι άθλιο γιατί ''έκοψε''. Διαβάζω καλά και για το La Roche Posay tinted επίσης.




Πάντως σε γενικές γραμμές, θα επαναλάβω το σχόλιο που έκανα και στην Στέλλα του Σόπινγκ Θέραπι - ''η εμπειρία μου με τα αντιηλιακά -επειδή έχω και εγώ ''αλαβάστρινο'' δέρμα είναι ότι το 15άρι είναι χαμηλό (ειδικά άμα έχετε τάση για φακίδες). Συμφωνώ με την επάλειψη σε τακτά χρονικά διαστήματα αλλά πιστεύω ότι για τον ήλιο της ελλάδας το 15άρι δεν είναι αρκετό. Παρόλα αυτἀ δεν θέλω να φανώ υστερικιά προτείνοντας 60άρια γιατί όσο πιο υψηλός είναι ο δείκτης τόσο πιο λιπαρά και βαριά είναι (απο εμπειρία πάντα). θα ξεκινούσα με ένα 30άρι και θα έπεφτα σε ένα 25άρι μετά απο λίγο καιρό για ένα ασφαλές μαύρισμα. το 50άρι (απο εμπερία) ενώ προστατεύει τέλεια βρίσκω ότι μάλλον μπλοκάρει κάθε ακτινοβολία και δεν σού επιτρέπει να μαυρίσεις έστω και λίγο. πέρυσι το καλοκαίρι πχ που είχα ένα σισλευ δεν μαύρισα καθόλου."

Σαν τελικό συμπέρασμα, πάντως, ισχύει το ''προσέχουμε για να έχουμε'' γιατί πραγματικά ο ήλιος έχει γίνει επικίνδυνος.

ΥΓ. - ΄΄Εχω δοκιμάσει και τα Nia, τα οποία είναι mineral sunscreens (με Titanium Dioxide and Zinc Oxide), και τα οποία είναι ναι μεν καλά, αλλά τα προτείνω σε άτομα που είναι πολύ ανοικτόχρωμα, δεν θέλουν να μαυρίσουν καθόλου αλλά να διατηρήσουν το αριστοκρατικό λευκό της επιδερμίδας τους ή έχουν διάφορες ευαισθησίες στον ήλιο. Θα το πώ λαικά - είναι σαν φοράτε ένα μπουρκίνι. Σχηματίζουν ένα αδιαπέραστο στρώμα που μπλοκάρει κάθε ακτινοβολία, το οποίο δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ.

8 comments:

  1. LOL για το σκιτσάκι με τις φακίδες και το μπουρκίνι!!!

    Φέτος συνειδητοποίησα ότι ναι, οι ρυτίδες είναι προ των πυλών, κι αποφάσισα να πάρω μια ενυδατική με δείκτη προστασίας για να τη φοράω κάθε μέρα στην πόλη. Πήρα αυτή με το Άγριο Τριαντάφυλλο του Κορρέ, με το πολύ pathetic spf 6... Και σαν να μην έφτανε αυτό, αφήνει αυτή την αντιπαθητική "ασπρίλα" στο δέρμα μου! Την επόμενη φορά θα πάω στην Apivita. Θέλω να εξετάσω πρώτα τα ελληνικά αντιηλιακά πριν περάσω στα φαρμακευτικά ή τα high-end όπως Lancome!

    xx

    ReplyDelete
  2. περιμένω το φιντμπακ σου για κορρέ και απιβιτα τότες. δεν τα έχω δοκιμάσει καθότι δεν τα βρίσκω εύκολα εδώ. ναι σπφ6 είναι πολύ χαμηλό. ντροπή τους...

    ReplyDelete
  3. έχω δοκιμάσει σχεδόν ότι αντιηλιακό κυκλοφορεί στα φαρμακεία...πέρσυ πήρα της apivita με φραγκόσυκο και πρόπολη και spf 50...δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο οι ρυτίδες έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους και μιας και είμαι NC40 στη Mac δεν θέλω να μαυρίσω άλλο στο πρόσωπο...αν και ποτέ δεν κάθομαι στο ήλιο...το συγκεκριμένο δεν είναι λευκό έχει μπεζ χρώμα...είναι πηχτό μια μικρή ποσότητα αρκεί απορροφάται σχετικά γρήγορρα και επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα γενικώς δεν επιδεινώνει την κατάσταση το δέρμα μου το νιώθω απαλό και ενυδατωμένο...όσο για τα tinted moisturisers δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να τα αγοράσω...αν θέλω να βαφτώ περνάω καλυπτική πούδρα με ένα καλό matifiant primer από κάτω οτιδήποτε άλλο δεν το αντέχω με τόση ζέστη.! φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  4. geia sou demi. merci gia to feedback. pistevo omos pos ta tinted moisturisers einai me enan sbaro dio/tria trigonia...ego prosopika me tosi zesti oute poudra den boro na valo..ola se morfi powder (skies poudres etc) aplos den stekoun me tipota. gia afto pistevo sto kalokairi genika se kremoeidi/gel ifes (tinted moisturisers, cheek stain etc)...

    ReplyDelete
  5. Summer Me Beautiful! =)
    Περιμένω feedback από Clinique γιατί κ γω τις έχω τις παναδούλες μου από πειδικές αμαρτίες-δεν ξέραμε βρε μη φωνάζειςςς! Ελέγχω κ Benostan btw!
    κ γω το έχω γυρίσει σε κρεμο-τζελοειδείς καταστάσεις πάντως! Πολλή ζέστη!!! To της Lancome κάθεται καλά; Κ είναι πράγματι κ κρέμα ημέρας -αντιοξειδωτικά στοιχεία έχει;- ή απλώς λόγω ζέστης το χρησιμοποιείς έτσι; Για paraben να ρωτήσω ή δεν θέλω να ξέρω; :P Η τιμή πολύ λογική πάντως!
    ααα κ ευχαριστώ πολύ πολύ για το link! =))

    ReplyDelete
  6. της clinique εννοείς το even better? ειχα καταναλώσει ένα μπουκαλάκι (καλά δεν είναι και μεγάλο) στο μέτωπο που έχω θέμα με πανάδες και όσο το χρησιμοποιούσα ένιωθα να ξασπρίζει σε σύγκριση με το antispot apivita που ήταν επιπλέον κ λιπαρό. όταν τέλειωσε το μπουκάλι όμως διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε καμία εμφανής / ουσιαστική διαφορά. δλδ πρέπει να το χρησιμοποιείς για πάντα? εγώ εγκατέλειψα προσπάθειες μετά από αυτά τα 2, αν κ ψήνομαι για οποιαδήποτε λευκαντική κρέμα που κυκλοφορεί στην ιαπωνία. υποτίθεται οι γιαπωνεζούλες τις χρησιμοποιούν φανατικά γιατί θέλουν κάτασπρο δέρμα

    ReplyDelete
  7. Πολύ γέλιο το σκιτσάκι! Θα προσέχω κι εγώ περισσότερο γιατί αν κρίνω απο τη μαμά μου που βγάζει εύκολα πανάδες με βλέπω σε λίγα χρόνια γεμάτη!

    ReplyDelete
  8. nai afto to dark spot corrector. einai san tin kitaritida kai oi panades. theli doulia polli an kai den eksafanizontai pote. alla boreis na tis apoxromatiseis ligo nomizo. otan tha mou telioso tha kano ena postaki. gia tis lefkantikes kremes apo asia iparxei poli 'literature' exo diavasei kai kala kai kala. pistevo omos oti eite kaneis laser (gia skin retexturising ktl) gia na tis ksefortotheis i boreis na vreis mia kali krema pou nai nomizo theli to xrono tis....min to afineis

    ReplyDelete