Thursday 9 June 2011

Λίγος ήλιος, λίγη θάλασσα και το αγόρι μου

Χθές είπαμε για τον ήλιο, σήμερα θα πούμε για τη θάλασσα (σε μελλοντικό ποσt θα μιλήσουμε και για αγόρια).



Οι βιτρίνες των Selfridges είναι στολισμένες με την νέα τους υπερπαραγωγή - το Project Ocean, μια ιδέα την οποία στηρίζουν διάφοροι μόδιστροι αλλά και μάρκες καλλυντικών (όπως η γνωστή μας La Mer) με στόχο τις καθαρές θάλασσες αλλά και περιορισμό της υπεραλίευσης. Εδώ η ντίσκο είσοδος στο γνωστό πολυκατάστημα, απο το οποίο πέρασα προχθές στο δρόμο για τη δουλειά -



Αν και δεν είμαι φαν της La Mer (glorified Nivea), μου αρέσει εντούτοις η προσπάθειά που κάνει τόσα χρόνια για την προστασία των ωκεανών, όπως και αυτό το πρότζεκτ βεβαίως βεβαίως. Ιδού η δική μου επιλογή με προιόντα που μού θυμίζουν ή μυρίζουν σαν τη θάλασσα....



Biotherm - aqua κολώνια, ωραίο pick me up....
Luxurious Body Scrub Reval - μυρίζει υπέροχα (λες και είστε σε απόμερη παραλία) ενώ κάνει πολύ καλή δουλειά (6 ευρώ)
Radiant Pale Jade
Topshop nail polish - μου αρέσει η συσκευασία
The Body Shop Seaweed cleanser and face milk. (Δεν μου αρέσουν και τόσο. Ειδικά το τζελ έχει μενθόλη και όσο λιπαρή και να είναι η επιδερμίδα σας, η αίσθηση του καψίματος είναι άβολη. Μαλλον θα το χρησιμοποιήσω το high summer, τότε που θα έχουμε 45 βαθμούς.)
Crabtree and Evelyn hand scrub - μυρίζει σαν θαλασσινό αεράκι! Κάνει τα χέρια δε απίστευτα απαλά!

Εδώ περισσότερα (και πιο σοβαρά εννοείται)

5 comments:

  1. εγώ γιατί δεν είδα αυτό το ποστ νωρίτερα από σήμερα αν είχε δημοσιευτεί από προχθές;;; πφφφ... κ μου αρέσει πολύ fyi!;)
    εμένα μου μυρίζει καλοκαίρι το βούτυρο σώματος καρύδα της Body Shop, η ενυδατική nutriextra της Vichy (νομίζεις ότι τρως πεπόνι.. μιάμ...), το αντηλιακό Hawaiian Tropic (που λόγω σύνθεσης αποφεύγω πλέον αν χρησιμοποιω =/) κ άλλα μάλλον που δεν μου έρχονται όμως τώρα!!!:ρ
    Biotherm - aqua ε; μόλις συνειδητοποίησα οτι δεν έχω κολώνια που να μου φέρνει στο μυαλό καλοκαίρι!! ααα πρπ να το διαρθώσουμε αυτό! αχ τι μου κάνεις! πάλι σε έξοδα θα με βάλεις! χεχε

    ReplyDelete
  2. Χαίρομαι να βλέπω φωτό από Λονδίνο!Μου αρέσουν πολύ αυτά τα ποστ!

    ReplyDelete
  3. έχει τρελαθεί ο μπλόγκερ..χθες το έγραψα και το ανέβασα!

    καλημέρα και στις δυο...

    ατ αργυρὠ μην νομίζεις ότι το βιοθέρμ είναι κανένα αριστούργημα αλλά είναι ανάλαφρο και δροσερό και μαζί με το μικρό μέγεθος της Κλαρίνς ω ντιναμιζάντ (στο μπλε) είναι χρήσιμα για γρήγορο φρεσκάρισμα, ειδικά αν είσαι στο αεροπλάνο, στο πλοίο, στο ασανσέρ (με ανεπιθύμητα ἀτομα). καλοκαίρι μου θυμίζει και το τζελ γκρειπφρουτ του μπόντυ σοπ!!! (ναι και η καρύδα) τί όμορφες εικόνες....

    ατ γλαύκη να φανταστείς δεν είμαι της φωτογραφίας αλλά λόγω μπλογκ βγάζω συνέχεια για ολοκληρωμένο μπιούτι ρεπορτάζ! έρχονται και άλλες

    ReplyDelete
  4. αχ αυτό το Luxurious Body Scrub που λες αν το βρω θα το παρω. χρειαζομαι ένα σκραμπ για το σώμα που να κάνει δουλεια, να μου φτιάχνει τη διάθεση και να μη στοιχίζει 15 ευρώ!

    ReplyDelete
  5. Πολύ δροσερό ποστ, μπορώ σχεδόν να μυρίσω τα αρώματα που περιγράφεις!!

    ReplyDelete