Sunday 19 June 2011

Flormar Mon Amour!

Πριν απο αρκετό καιρό, επισκέφτηκα τη Βαρκελώνη.

Φωτογραφίες απο την αγορά La Boqueria.





Μια μορφή sightseeing είναι να πηγαίνω σε φαρμακεία και μαγαζιά ψάχνοντας για τοπικές επωνυμίες καλλυντικών. Δεν μπορώ να πω ότι βρήκα τίποτα διαφορετικό πέρα απο ένα Sephora στο κέντρο, στο οποίο δεν μπήκα καθότι είναι μια απο τα ίδια. Απο την άλλη, ο ''χύμα'' φοιτητοαέρας της πόλης (η μέση Ισπανίδα δεν θα έλεγα ότι είναι φαν του μεικ αμπ όλες με νιουντ πρόσωπο ήτανε, εκτός απο πολύ λίγες) δεν ευνοεί αυτό το ψάξιμο. Αγόρασα μόνο αυτά τα μικρά τσίγκινα αρτ ντεκώ κουτάκια με λιπ μπαλμ σε διάφορες γεύσεις απο την Perfumeria Gal , τα οποία είναι πανέμορφα.



Κάτι άλλο που βρήκα όμως και πάνω στο οποίο επένδυσα αρκετά ήταν τα καλλυντικά Flormar, τα οποία είχανε διάφορα στάντς σε σταθμούς της πόλης. Δεν ξέρω αν έχετε δεί κάτι τουριστικά μπλουζάκια τα οποία λένε ''My friend went to London and all he brought was this lousy t-shirt.'' Ε, έτσι ένοιωσα, λές και πήρα κάτι που δεν είναι βέρο ισπανικό καταλανικό σουβενίρ, αλλά όπως θα δούμε παρακάτω τελικά δεν μου βγήκε σε κακό.

Ιδού η λεία, η οποία κόστισε περίπου 32-33 ευρώ.



Για την ιστορία, με την Flormar είχα ''γνωριστεί'' σε ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη πριν απο έξι χρόνια. Η μάρκα είναι δηλαδή εκ Τουρκίας (λες και είναι κακό), αλλά συστήνεται προφανώς για λόγους μάρκετινγκ, ως ''Founded in Milan'' - ας θυμηθούμε εδώ και το παράδειγμα του Κορρέ (ελληνική μάρκα, αλλά MADE IN ITALY). Θυμάμαι, λοιπόν, τα βερνίκια τα είχα πάρει τότε μια λίρα τουρκίας (0.50 ευρώ)και είχα πάρει πολλά για να είμαι ειλικρινής. Απο τότε όσες φορές πάω, πάντα κάνω ένα stock up. Μπορεί να είναι μην είναι ποιότητα Σανέλ, αλλά τα βερνίκια είναι οκ για την τιμή τους (ένα dark cherry το οποίο έχω τόοοσα χρόνια, πχ, ακόμα να πήξει) και κάτι σκιές, μια απο τις οποίες βλέπετε στη φωτογραφία με τη λεία, και η οποία είναι σε παλιά Loreal-ίζουσα συσκευασία). Έχουν φοβερά επίσης ματ κραγιόν, τα οποία δεν ξηραίνουν τα χείλια και μάλιστα σε φοβερά vibrant χρώματα που κολακεύουν την σκουρόχρωμα επιδερμίδα. Γενικά αν είστε ''low se cash'' τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Επἰσης για φθηνή μάρκα, έχουν μια καλή συσκευασία με ένα μικρό καθρεπτάκι μέσα (σε σύγκριση πχ με τα Σεβεντίν που τα αγαπώ αλλά έχουν πολλή τσίπικη συσκευασία, είναι ανώτερα σε αυτό το επίπεδο).

Τί προτείνω και τί μου άρεσε.

Flormar Teracotta eyeshadow -εδώ σε καφέ απόχρωση.



Δεν είναι pigmented αλλά είναι buildable και έχει και λίγο χρυσό glitter, το οποίο θα έλεγα ότι στο μάτι απλωμένο είναι διακριτικό (πάει και πρωί) και βέβαια δεν είναι tranferrable. Έχει καλή διάρκεια και το χρώμα νομίζω είναι υπερκολακευτικό για όλες.

Να ένα swatch


Το ρουζ είναι ένα δυνατό πορτοκαλί (91), το οποίο στο μάγουλο είναι πιο ''ήσυχο'', δίνει δηλαδή ένα διακριτικό χρώμα υγείας, αλλά είναι λίγο chalky.


Τα ματ και τα longwearing κραγιόν.
Ιδού τα lippies



ιδού και τα Lippie swatches (απο πάνω προς τα κάτω - Supershine gloss 123, SuperShine lipstick in 519, longwearing Lipstick L05)

Ειδικά το longwearing L05 είναι φανταστικό σε υφή (ματ χωρίς να ξηραίνει) και παρεπιπτόντως το dupe του Candy Yum Yum της Mac. Το γκλος είναι αρκετά pigmented, το άλλο που μοιάζει σαν balm είναι οκ, αλλά με ενοχλεί λίγο το γκλίτερ που έχει - γρατζουνάει λίγο.





Βραδυνό εντανστανέ λίγο κακής ποιότητας αλλά που δείχνει το μικρό καθρεπτάκι στη συσκευασία.


Και φυσικά τα βερνίκια - εγώ τα πήρα 2,90 το ένα και μάλιστα στα δύο σού δίνανε άλλο ένα δώρο. Δεν θα τα πρότεινα για πολύπλοκο nail art, δεν είναι τόοοσο καλής ποιότητας (πάντως εμένα τί chanel, τί flormar, δυο τρείς μέρες μου κρατά το μανικιούρ) αλλά για να κάνουμε το κομμάτι μας, είναι. Επίσης πήρα και ένα ασετόν πάλι με 2,90 το οποίο μύριζε σαν λουλούδια (δεν είχε την δυνατή ασετονίλα) και ήτανε μια χαρά.



ΥΓ - Αν έχετε ευαισθησίες, καλύτερα πριν τα αγοράσετε, να τα δοκιμάσετε γιατί έχουν κάποια parabens, όπως αρκετά καλλυντικά. Πάντως ποτέ δεν μου έχουν προκαλέσει αλλεργίες, ευαισθησίες, μέχρι τώρα. Τα θεωρώ μια χαρά. Σε γενικές γραμμές όμως βλέπω να τα πηγαίνουν καλά ως νέα είσοδος στα άγια ελληνικά μας χώματα. Είναι σούπερ φθηνά και έτσι όπως πάμε, παγκοσμίως όχι μόνο στην Ελλάδα, δεν θα πρέπει να σνομπάρουμε καθόλου το βερνίκι των 2,90. info twitter: @FlormarGreece

8 comments:

  1. Πόσο με χαλαρώνει να διαβάζω τις περιγραφές σου!!!!! Αυτό το φουξια κραγιονακι μου κλεψε την καρδιά!!!!!!!! Ας το χα στην τσάντα μου και ας μη το φόραγα ποτέ!!! xoxo

    ReplyDelete
  2. Πραγματι κανεις το Haul εμπειρια!
    Πολυ ωραια πραγματακια!
    Οντως πρεπει να ερθουν στην Ελλαδα μαρκες πιο φθηνες,τυπου essence κλπ..
    Εχω παρει βερνικια νυχιων σε μαγαζια ''1 ευρω ολα'' κ μου εχουν βγει πολυ καλα για την τιμη τους! Για την ακριβεια αυριο θα κανω μια επιδρομη σε ενα τετοιο μαγαζακι να παρω κανα βερνικι!

    Υπεροχο το ματ κραγιον! Μου θυμιζει αυτο που ειχα βρει εγω με 1 ευρω παλι.. Ματ αλλα ενυδατικο!

    Kisses

    ReplyDelete
  3. Χαχαχαχα προσκυνάω και πάλι, κάνεις φοβερές περιγραφές!!

    Λες και 2,90Ευρώ είναι λίγα... Εγώ πάντως δεν σνομπάρω τίποτα, αν κάτι είναι φθηνό και καλό γιατί να μην το αγοράσω;; :) Τα Flormar για όσες είναι Αθήνα μπορείτε να τα βρείτε στο Avenue! x

    ReplyDelete
  4. πρώτη φορά ακούω για τη συγκεκριμένη μάρκα!!αγαπώ κοραλλί blush και φουξ κραγιόν...!

    ReplyDelete
  5. =)Δε το ξέχασα που μου είπες για το Lipstick L05 και στην επόμενη επίσκεψη στο avenue θα την κάνω φορ σουρ την αγορά μου στο σταντ της εταιρίας! κ μάλλον δεν θα είναι μόνο το κραγιόν αυτό στη τσαντούλα μου!=)))
    Πολύ όμορφη δημοσίευση! Και μένα μου αρέσει που παραθέτεις κ το Background της ιστορίας! =))Καλή εβδομάδα!!!xx

    ReplyDelete
  6. aaa ta latreyw ayta ta kalyntika!!k gia thn timh tous k gia thn piothta!!exw k egw ayto to gloss!!!

    ReplyDelete
  7. σε περιόδους κρίσης...ω ναι...δε σνομπάρουμε...τιποτα!!

    ReplyDelete
  8. Τέλειο ποστ, είχα ακούσει την εταιρία, τώρα θα τη δοκιμάσω κιόλας μιας που ήρθε Ελλάδα. Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete