Monday 3 September 2012

Post (+φωτος) στο πόδι

Είμαι στην ΑΘήνα και εντάξει τί να βαφτείς? Δεν κρατάει τίποτα ούτε με πράιμερ. Αυτή τη φορά βαρέθηκα επίσης και δεν πήρα μαζί μου πολλά, αλλά έκανα ένα μιξ εντ ματς με πράγματα που έχω αφήσει εδώ (τί βρίσκει κανείς είναι απίστευτο) και κάποια που πήρα απο το αεροδρόμιο (1 πράγμα).


Περιποίηση προσώπου



Πλένω to πρόσωπο με κάτι δείγματα της Balance Me (Cleanse and Smooth Face Balm). Είναι μια εταιρεία που την ίδρυσαν τρείς αδερφές απο την Αγγλία και βασική ιδέα είναι τα 100% natural origin συστατικά (έτσι λένε). Οι τιμές, προσιτές, οι υφές, οκ, οι μυρωδιές, botanical κτλ....Τα προιόντα τους, θα έλεγα όμως, ότι είναι περισσότερο κατάλληλα για ξηρά δέρματα. Για τονωτική λοσιόν βάζω μια που πήρα απο το αεροδρόμιο (13 λίρες), της Biotherm (biosource with thermal plankton cellular water). Οκ πράγματα, αλλά κάνετε επίσης δουλειά και με την υπέρτατη κατ'εμέ λοσιόν -και αρκετά πιο οικονομική- dermagenesis /skingenesis της L'Oreal. Για σέρουμ βάζω ένα δειγματάκι απο τη σειρά Renutriv της Estee Lauder (το οποίο τώρα που το βλέπω βραδιάτικα σαν να έχει χρυσόσκονη μέσα). Εάν το χρησιμοποιούσα στο Λονδίνο, θα έλεγα ότι είναι αρκετά βαρύ για το δέρμα μου (μεικτό), αλλά εδώ κατά ένα περίεργο τρόπο, μού κάνει καλό (ίσως η ζέστη αφυδατώνει το δέρμα για αυτό). Ακόμα δεν έχω βγάλει σπυράκια. Τον τσίμπησα αφού πήρα κάτι αρώματα για μια γειτόνισσά μας. Πού να ξερε η γειτόνισσα για τα δείγματα... Τέλος για ενυδατική βάζω την Moisture Magnet του Mario Badescu, την οποία είχα αφήσει στην Αθήνα γαιτί δεν μου άρεσε. Την έβρισκα αρκετά λιπαρή στο Λονδίνο. 'Ελα όμως που εδώ δεν την βρίσκω λιπαρή, παρόλη τη ζέστη. Απλώς τη ζεσταίνω με τις παλάμες μου, την απλώνω και βρίσκω ότι ενυδατώνει ωραία χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα. Για τα μάτια προσπαθώ να τελειώσω την Happylogy της Guerlain, την οποία βρίσκω μέτρια και δεν θα την ξαναπάρω.

Εδώ η λοσιόν-


Για μεικ απ ούτε λόγος. Απλώς το tinted roll on για τα μάτια απο την Garnier έχει γίνει το νέο Touche Eclat μου και μπορώ να πώ ότι κάνει τη δουλειά μια χαρά.

Για το σώμα, βρήκα στα πράγματά μου το φοβερό λάδι της Ligne Saint Barth's με ένα άρωμα που σε στέλνει στην Καραιβική.....



Make up

Στα τρελά κέφια και έτσι για να μην φαίνομαι σα φάντασμα, κάνω χρήση των εξής προιόντων που αν και φαίνονται έντονα δεν είναι.



Flormar Terracota powder - μοιάζει σαν τις Mineralize πούδρες της Mac, αλλά δεν στοιχίζει τόσο. Την κάνει τη δουλειά.
Dior eyepencil in Graphite - ένα πανέμορφο γκρι, που στο Λονδίνο φαίνεται σκούρο, ενώ εδώ φαίνεται ασημένιο.
Dior gloss in Orange Pareo - ένα όμορφο πορτοκαλί που μόνο του μοιάζει αρκετά φυσικό.
Cosmetic A La Carte Mascara και έξω απο την πόρτα.

Τέλος, το 'ήθελα να πάρω την .....αλλά πήρα την...' της ημέρας.

Μου τελείωσε η αντηλιακή της Carroten και ενώ είμαι ευχαριστημένη και θα την ξαναέπαιρνα, τελικά απλώς για να δοκιμάσω κάτι καινούργιο πήρα την αντηλιακή της Bioderma (της μάρκας που μάς έφερε το γνωστό micellar water). Με την έκπτωση ήρθε στα 14 ευρώ. Βασικά ήθελα να δοκιμάσω μια άλλη αντηλιακή της Lierac, η οποία λέει καταπολεμά τις μαύρες κηλίδες αλλά στα 27 ευρώ το μετάνιωσα και λέω ας πάρω κάτι πιο οικονομικό (οι γνωστές περίεργες ενοχές - εδώ αγοράζουμε κραγιόν με 30 ευρώ, στην αντηλιακή είπα ας κάνω μια οικονομία βρε παιδί μου!). Να πώ επίσης πώς είστε τυχεροί εδώ γιατί εμείς ακόμα στην Αγγλία έχουμε τις παλιές συσκευασίες των Lierac και εντάξει όλα αυτά τα νέα φοβερά αντηλιακά της μάρκας, δεν τα έχουμε δει ακόμα ούτε ζωγραφιστά. Να τα λέμε αυτά!



Μετά κόλλησα με κάτι αδυνατιστικά της Matis, 44 euroz parakalo το ένα, αλλά και πάλι είπα 'άστο πάρε ένα σαπούνι με κόκκους καφέ της Clean Skin με 5.90 και ο Θεός βοηθός'.

Τέλος το υπέρτατο τονωτικό μαλλιών της Phyto, phytodensium, δεν το πήρα. 30 ευρώ παρακαλώ. Τί να πώ....ας μου πέσουν τα μαλλιά...

Αυτά....




9 comments:

  1. έχετε δεν έχετε θα με βάλετε να πάρω αυτό το roll on της garnier!!! είδες τιμές phyto; είναι να απορείς που σου είπα θα τα πάρω απο έξω; =/ κατα τα αλλα στα Lierac δεν άλλαξαν μόνο οι συσκευασίες αλλά και οι συστάσεις.. "εξαφανίστηκαν" κάτι paraben από ό,τι πήρε το μάτι μου οπότε να τις προτιμήσεις αν είναι τις νέες! ;)
    σε άλλα νέα, καλώς μας ήρθες!!!! καλές διακοπές!!!! =)))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ....όχι εντάξει το ρολ ον της γκαρνιέ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. δεν είναι κρέμα ματιών αλλά ένα ελαφρύ κονσιλεράκι είναι.

      κοίτα και 22 λίρες που δίνω στο φαρμακείο της γειτονιάς μου στα βόρεια πολλά είναι. αλλά δεν το βρίσκω με τίποτα λονδίνο πια. ούτε στο μπιουτι μπέι όυτε λουκ φαντάστικ...έχουνε αλλάξει συσκευασίες και μάλλον έχουν αργήσει....άστα να πάνε... βρήκα κάτι άλλο όμως στο χόντο με τα μισά...για να δούμε

      ναι για τα λιεράκ έχεις δίκιο. έχουνε αλλάξει και μέσα!

      Delete
  2. Κοριτσακι θα συμφωνησω απόλυτα με την ζέστη που είχε στην Αθήνα - ακομα και τα προιοντα να κρατουσαν- δεν σου εκανε κεφι να βαφτεις!!! Οσο για το phytodensium, είναι δυστηχως αρκετα καλο!!! Σου εχω ευχαριστα νεα, δες την τελευταια μου αναρτηση και θα καταλάβεις τι εννοω! ακομα Φιλάκια, και δεν λεω ακομα Καλο φθινόπωρο, σωστά??
    http://beauty-is-within.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Καταρχας Welcome back!!Να περασεις τελεια:-)

    Ημουν και εγω στη φαση αποχη απο το μακιγιαζ ειδικα στις διακοπες (που ημουν το απολυτο λετσακι φετος) δεν εβαλα ουτε concealer.. αφου γυρισα και μου ειχε λειψει λιγο εκανα μερικα τρελα αλλα γενικα και εγω στην αποτοξινωση ειμαι..
    Το tinted roll on της Garnier ψηνομαι να το δοκιμασω καιρο? Καλυπτει? Γιατι εχω μαυρους κυκλους..
    Μ'αρεσε πολυ το ταξιδιαρικο λαδακι Ligne Saint Barth's(δεν το εχω ξανακουσει...) και η Flormar Terracota powder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. geia sou beautyincrisis. pistevo pos to tinted roll on den kaliptei eparkos mavrous kiklous. tha elega einai mia fthini ekdoxi as poume tou touche eclat. gia ena touch up, ligo fos einai ok alla ok den tha to elega must buy. den exo mavrous kiklous alla exo ligo sallow epidermida.
      kali sezon!

      Delete
    2. Χμμ...καταλαβα! Οποτε προς το παρον το αφηνω γιατι θα ειμαι σαν panda και μενω σε κατι πιο καλυπτικο.
      Ευχαριστω για την ενημερωση:-)

      Delete
  4. Αγαπητή μου λέιντι, γιατί δεν επισκέπτεσαι κανένα ηλεκτρονικό φαρμακείο (π.χ. εγώ χρησιμοποιώ το parapharmacie) όπου έχει τα Phyto me 25% έκπτωση; Συγκεκριμένα το Phytodensium, το έχει me 23.50 euros. Δεν είναι και άσχημα... Τουλάχιστον θα μπορείς να παραγγέλνεις όταν είσαι στην Ελλάδα, σε μια-δυο μερες σου τα φέρνουν.
    Σορρυ για το ανώνυμο αλλά δεν έχω κανενα account από αυτά και δεν μπορούσα να σχολιάσω αλλιώς.
    Αγγελική

    ReplyDelete
    Replies
    1. mercι για την πρόταση. άκρως ενδιαφέρουσα!!

      Delete