Wednesday 19 September 2012

Αγιασμός

Λοιπόν οι αγιασμοί στα σχολεία έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά λόγω ''άδειας'', το μπλογκ άργησε να εγκαινιάσει τη νέα σεζόν. Οπότε σήμερα θα κάνω μια ιδιότυπη αρχή, έναν διαφορετικό ''αγιασμό'' μιλώντας για επίσης άλλα 'holy waters', τουτέστιν τονωτικές λοσιόν και ως μπόνους, micellar water.

Καταρχάς να πούμε ότι είμαι φαν της τονωτικής λοσιόν και δεν είμαι απο αυτές που προσπερνάνε το 'βήμα' ως χαμένο χρόνο γιατί πιστεύουν πώς μ'ένα σούπερ καθαριστικό ξεμπερδεύουν. Αντιθέτως είμαι της γνώμης πώς μετά απο έναν καλό καθαρισμό, καλό είναι να φρεσκάρεις την επιδερμίδα ξανά για να δεχτεί τον ορό και την ενυδατική πιο ''εύκολα''. Τώρα αν κάποια έχει αντίθετη άποψη, ας μας πεί.

Μερικές λοσιόν που χρησιμοιώ τον τελευταίο καιρό/μήνες/χρόνια.



Biotherm Biosource instant hydration toning lotion (14 λίρες περίπου απο αεροδρόμιο) +REN Clarifying toning lotion (18 λίρες) = Πρόσφατες αγορές. Η Biotherm έχει ένα aqua άρωμα που δεν μου αρέσει τόσο, και είναι περισσότερο ενυδατική, ενώ η REN - εταιρεία που τα καλλυντικά της δεν περιέχουν παραβίνες, sulphates etc etc - έχει μια botanical μυρωδιά και κάπως ξηραίνει την επιδερμίδα. Αυτό γιατί ενδείκνυται για λιπαρές επιδερμίδες και θα έλεγα ότι είναι πιο ιδανική το καλοκαίρι, γιατί σε κρατάει ''στεγνό'' και ''ματ''. Γενικά όμως και οι δυο δεν είναι τίποτα το φοβερό ή το ιδιαίτερο. Δεν νομίζω ότι ''κόλλησα'' με καμία. Κατά τη διάρκεια της beauty πορείας μου, έχω δοκιμάσει και άλλες - τόσο ακριβές (η Tonique clarite της Lancome είναι αγαπημένη χάι έντ πχ), όσο και πιο φθηνές (L'Oreal dermagenesis rules), όμως μία έχει καταφέρει να με κερδίσει....

Η L'Oreal Dermagenesis (Skingenesis στην Αγγλία ονομάζεται η σειρά), η οποία περιέχει υαλουρονικό οξύ. Θεωρώ ότι η σειρά είναι παρά πολύ καλή για 30+ ηλικίες με καλή τιμή, υφή και αποτέλεσμα. Το ξέρω ότι παλιό launch, αλλά οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται.... Απο την σειρά, λοιπόν, έχω δοκιμάσει και έχω αγαπήσει τις ενυδατικές, το pore minimizing serum (που κάνει καλή δουλειά σε ''μεγάλους'' πόρους-έχω κάνει και ριβιού στο μεικαπάλλει κάτι χρόνια πριν) και την τονωτική τους λοσιόν, την οποία έχω ήδη αγοράσει σε μεγάλες ποσότητες απο Ελλάδα ώστε να μην μου λείψει ποτέ. Η μυρωδιά της επίσης είναι πολύ ελαφριά και λόγω υαλουρονικού αφήνει ένα πολύ ωραίο αίσθημα φρεσκάδας.

Τέλος, το micellar water της Caudalie, το είχα αγοράσει απο το lookfantastic.com κάτι μήνες πριν, ως αλλαγή απο τα Bioderma+Uriage που σθνήθως χρησιμοποιώ. Καθαρίζει καλά, ΑΛΛΑ οκ, έχει δυνατή μυρωδιά αγγουριού (τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα) και παρόλο που λέει ότι είναι υποαλλεργικό, εμένα όταν μού μπαίνει στα μάτια, τσούζουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Κάτι που σημαίνει ότι το Bioderma είναι κορυφαίο σε όλα τα επίπεδα (ούτε μυρίζει, καθαρίζει τέλεια και δεν δημιουργεί ερεθισμούς).

Καλή και busy σεζόν....

8 comments:

  1. Καλή σεζον ντιαρεστ!!! =) Εγω αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ τονωτική χύμα από fresh line μιας και απο dr. hauschka τελείωσε και άντε να κάνω πάλι παραγγελιά από έξω.. πφφφ.. με έβαλες σε σκέψεις για λορεαλ.. χμμ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. βλέπω τα ποστς σου για φρες λάιν και πόσο θέλω να δοκιμάσω κάτι απο τη σειρά...δεν πρόλαβα να πάρω κάτι. κρίμα..πώς είναι η φρες και πόσο περίπου κοστίζει?

      δρ χάουσκα - με ενοχλεί λίγο η μυρωδιά τους. δες και neals yard πάντως. έχουν λίγο έντονη μποτάνικαλ μυρωδιά αλλά είναι της ίδιας λογικής περίπου.

      Delete
  2. και γω χρησιμοποιώ πάντα toner κι εδώ και αρκετό διάστημα έχω κολλήσει με το Rice toner από L' Occitane αν και έχω πάρει και της Bioderma να τα συγκρίνω

    ReplyDelete
    Replies
    1. pes mu gia bioderma. pos itane? exo tin antiliaki tis bioderma kai pragmatika einai katapliktiki.

      Delete
  3. Δεν χρησιμοποιω λοσιον. Δεν εχω πιστει βασικα ακομα για την χρησιμοτητα της. Μετα απο ντεμακιγιαζ, συνηθως με γαλακτωμα κ τωρα με λαδι, πλενομαι με το καθαριστικο προσωπου και επειτα τα υπολοιπα.
    Παντως ειχα υποτιμησει τα προιοντα της Loreal. το καλοκαιρι ξεχασα το λαδι και στο σουπερ μαρκετ πηρα τυχαια αυτο το cleansing milk http://nelly.com/uk/beauty-women/beauty/facial-care/lor%C3%A9al-paris-2219/triple-active-balance-cleansing-milk-208539-1/ και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο! ισαξιο με το apivita με τo χαμομηλι-μελι αλλα στη μιση τιμη κ λιγο παρακατω.

    ReplyDelete
  4. μας αρέσει τρομερά ο τρόπος που γράφεις, εύσημα στη Haris που σε ανακάλυψε καιρό πριν!
    Λοιπον, στο θέμα μας, σου. Με έψησες, η επόμενη αγορά είναι το Dermagenesis!

    ReplyDelete
  5. μετα απο αυτο το ποστ θα δω το θεμα τονωτικη λοσιον με αλλο ματι.η αληθεια ειναι οτι δεν την ειχα σε εκτιμηση οσοναφορα τη χρησιμοτητα της.

    ReplyDelete