Monday 15 July 2013

Dancing Queen

Είναι το όνομα του βερνικιού απο τα Model's Own, το οποίο έχω ερωτευτεί. Γενικά δώσε μου γκλίττερ και πάρε μου την ψυχή. Δεν ξέρω είναι η λάμψη, είναι το πάρτυ εφφέ, είναι ο παλιμπαιδισμός...μάλλον όλα αυτά μαζί χ 4 φορές. Εντωμεταξύ είναι απίστευτο πόσα βερνίκια έχω αποκτήσει τον τελευταίο χρόνο, ειδικά όταν επί σειρά ετών δεν έβαφα τα νύχια μου καθώς το έβρισκα πολύ κάπως, πολύ μανταμέ.

Εδώ το φοβερό αυτό βερνίκι πάνω στο βιβλίο 600 σελίδων, το οποίο ξεκίνησα το 2012 και περιμένω να τελειώσω το 2016. ίνσαλα.



Το βερνίκι μου αρέσει γιατί -

έχει ωραίο χρώμα, με μεγάλα κομμάτια γκλίττερ σε πράσινο, μπλε και χρυσό χρώμα. Ταιριάζει ΤΕΛΕΙΑ με ότι μπλε, πράσινο έχετε (σκέφτομαι το νέο Azure απο Chanel).
Απλώνεται πολύ ωραία σε σχέση πχ με άλλα και εδώ σκέφτομαι τα Glitter in the Air από ''Debbie'' Lippman, της Flormar και της OPI που έχω, στα οποία το γκλίττερ κολλάει συνήθως στο βουρτσάκι και κάνεις αμάν μέχρι να ''προσγειωθεί-απλωθεί'' καλά στο νύχι.
Βγαίνει πολύ εύκολα εν αντιθέσει με άλλα γκλίττερ βερνίκια όπου χρειάζεσαι μισό λίτρο ασετόν κάθε φορά.
Το μοναδικό πράγμα που πρέπει να προσέχει κανείς, αν είναι να πούμε κάτι αρνητικό, είναι ότι θέλει προσοχή στο άπλωμα καθότι βγαίνει πολύ το άτιμο. Επίσης, επειδή τα κομμάτια του είναι όπως είπαμε σε πιο μεγάλο μέγεθος, είναι πολύ εύκολα μπορεί και να το παρακάνετε.

Εδώ το φοράω πάνω απο το Kalahari Kiss Sunset Sail της China Glaze, το οποίο είναι πολύ ανοικτό, στο χρώμα του NW15-20 δέρματος με λίγο σίμερ, τελείως διακριτικό.



Αυτό ήταν και το πρώτο μου βερνίκι απο την εταιρεία, η οποία απο ότι βλέπω εδώ, ειδικεύεται σε ό,τι έχει σχέση με ''party on your nails'.

Πάντως σε γενικές γραμμές, θέλει λίγο προσοχή το γκλίττερ, ειδικά αν δεν είστε 25. Μπορεί πολύ εύκολα να παρασυρθείτε και να κάνετε μια τελείως OTT εμφάνιση, η οποία δεν μου αρέσει, για αυτό προσωπικά τα συνδυάζω όλα αυτά - όταν βγαίνω ΈΞΩ, στην φωτό είμαι εντός αυλής σπιτιού ευτυχώς - με μπεζ εμφανίσεις.

4 comments:

  1. Νομίζω ταιριάζουμε, μ' αρέσει και μένα λίγο (και νιώθω ένοχη, ζω ενα δράμα) glitter στο νύχι.Δες αυτά εδώ..νομίζω πως ερωτεύτηκα. http://glitterdazenp.com/a-charmed-halloween
    Ξέρω πως δεν συμπαθείς το halloween αλλά εγώ λάτρεψα. Καλά να τανε 10,50 το ένα.. αλλα είναι 63$ το σετ, χωρια τα μεταφορικά/τελειωνεία κλπ. Ειδικά το σιελ και το ασιμί δεν ξες με τη χαρά θα τα βαζα.. Το graffiti nails είναι το go to manicure μου άλλωστε. Όταν δεν βαριεμαι να λερώσω τα πάντα και να καθαρίζω περίγραμμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωραιότατα. το book of shadows + vanquishing demons αι λαβ. αλλα ναι τα τελωνεία. δες afto έχει πολλά ωραία γκλίτερ
      http://www.modelsownit.com/swatched?imageid=54#.UeVQeWrVI-Q.blogger όχι μόνο ερωτεύτηκα, παντρεύομαι λολ

      Delete
    2. Με χρυση βαση είναι σαλαμανδρα λουκ και υποτιμώ..αλλά σκέτο είναι πανέμορφο!

      Delete
  2. Λοιπόν..μ'αρέσει, τρελαίνομαι κλπ κλπ (τον έχω και εγώ τον παλιμπαιδισμό βλέπεις!) αλλά δεν αντέχω με τιιιιποτα τη διαδικασία της αφαίρεσης οπότε γενικά δεν τα προτιμώ τα glitter-ατα.. Αλλά πραγματικά είναι πανέμορφο!

    ReplyDelete