Wednesday 3 July 2013

Τα αγαπημένα του Ιουνίου

Πολύ λιτή η σημερινή παρουσίαση

Τα πιο αγαπημένα του μήνα που πέρασε ήτανε



το κραγιόν της Guerlain Rouge Automatique στην απόχρωση Nahema. Είναι απο τα αγαπημένα μου κραγιόν για το καλοκαίρι και ταιριάζει τόσο σε ανοικτόχρωμες όσο και σε πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες. Φωτίζει την επιδερμίδα μου αρκετά και είναι απο τα κοραλοροζπορτοκαλί που πάνε σε nc20 τύπους. Επίσης μου αρέσει ΚΑΙ η υφή - ούτε πολύ οπάκ, ούτε πολύ balm type, κάτι στο ανάμεσα, χωρίς ενοχλητικά shimmer, με φοβερή αίσθηση στα χείλια και πανέξυπνη συσκευασία. Το συνιστώ. Μια άλλη αγαπημένη καλοκαιρινή απόχρωση είναι η Shalimar (pinkfuschia).

Flormar Longwearing lipstick in L05. Cheap and cheerful. Πολύ ψαρωτική απόχρωση. Αν είστε ανοικτόχρωμη, το έντονο της απόχρωσής του θα σάς λύσει τα χέρια αν βαριέστε τα πολλά πολλά - το μόνο που χρειάζεστε είναι έντονα φρύδια και μάσκαρα και έξω απο την πόρτα. Είναι πολύ οπάκ, με ημιματ αποτέλεσμα το οποίο δεν ξηραίνει τα χείλια, απίστευτα μεγαααάλη διάρκεια και γενικά είναι αυτό που λένε οι αγγλίδες, ''it is lovely''. Πρέπει να είναι εξίσου φανταστικό και σε χοτ μελαχρινές.

Το στικ Methode Jeanne Piaubert, Dietic Minceur, με το οποίο περνάω κάτι σαν τον μήνα του μέλιτος. Μου αρέσει, το αγαπώ και θα το ξαναπάρω για την περιοχή των γοφών.

Το μηχανικό μολύβι της Chanel σε μπλε, δεν το αγαπούσα στο Λονδίνο. Τώρα δεν ξέρω το φώς εδώ το κάνει να δείχνει αλλιώς. Περιέργως στο Λονδίνο, παρόλο που είχε υγρασία και κρύο, δεν στεκότανε στο μάτι. Εδώ, παρόλη τη ζέστη, στέκεται (τί συμβαίνει?). Πώς γίνεται αυτό δεν ξέρω. Το βάζω πολύ κοντά στις ρίζες και το σβήνω με ένα πινελάκι. Μου αρέσει, γιατί το μαύρο μολύβι με αγριεύει και αυτό το χρώμα είναι μια πολύ καλή και σικ λύση.

Το brow liner από την A La Carte Cosmetics είναι απλά καταπληκτικό. Απο τις τελευταίες αγορές στο Λονδίνο. Μου αρέσει γιατί είναι πανεύκολο, απλώνεται ωραία χωρίς να ερεθίζει, το πινελάκι είναι μαλακό και το αποτέλεσμα είναι φυσικό και μένει σταθερό για ώρες. Φεύγει πολύ εύκολα στο ντεμακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται να τρίβεται με τις ώρες. Το προτιμώ απο τα σκληρά μολύβια φρυδιών.

Darphin Skin Mat overnight refining lotion. Το είχα πάρει απο το lookfantastic πριν απο καιρό. Είναι μια πηκτή κρέμα, η οποία μυρίζει δυνατά κάπως σαν κάμφορα, κάτι τέτοιο. Την απλώνω δυο με τρείς φορές την εβδομάδα (πριν πάω για ύπνο και την αφήνω όλο το βράδυ όπως λένε οι οδηγίες χρήσης) στην ζώνη του Τ όταν θέλω να καθαρίσω την περιοχή απο τα μαύρα στίγματα αλλά και όταν θέλω να μετριάσω την λιπαρότητα στην περιοχή, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που η περιοχή είναι ικανή να φωτίσει τον νομό Αττικής με την γυαλάδα της. Απλά απίστευτο αποτέλεσμα που αφήνει την επιδερμίδα υπεραπαλή και ματ και με περισσότερη διάρκεια απο την διάσημη silver powder απο Mario Badescu, η οποία τελικά αποτελεί προσωρινή λύση, ακα την επόμενη μέρα τα στίγματα εμφανίζονται και πάλι.

Η απογοήτευση των τελευταίων μηνών για την οποία θα μιλήσω πιο εκτεταμένα είναι η μάσκαρα της Lancome, Doll Eyes, την οποία χρησιμοποιώ απο τον Φεβρουάριο και βρίσκω ότι είναι απαίσια. Δυστυχώς ''τρέχει''. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που έχει βιώσει καμία απο εσάς με την ίδια μάσκαρα, απλά την εντάσσω στην κατηγορία ''πεταμένα λεφτά΄΄ που λέει και η ''Στην Αποθήκη''.

14 comments:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η κρεμούλα της Darphin! Θα την έχω στα υπόψιν! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ξέχασα να αναφέρω πως την αφαιρείς την επομένη με λίγη λοσιόν ή με λίγο νερό. μικρή αλλά θαυματουργή και πολύ χρήσιμη τώρα.

      Delete
    2. Ναι, διάβασα τις οδηγίες χρήσης! Σ'ευχαριστώ για την εξτρά πληροφορία! Οι online κριτικές συμφωνούν μαζί σου πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό προϊόν! Θα τη δοκιμάσω το συντομότερο!! Σε φιλώ :-)

      Delete
    3. Χοχοχο σε μένα αυτό το πράγμα της darphin δεν κάνει απολύτως τίποτα. Αλλά είπες η δική σου επιδερμίδα είναι κανονική, σωστά;

      Delete
    4. i zoni tou t einai lipari exo mavra stigmata. stile link gia to review sou. des kai maska caladerm+darphin. valta to ena meta to allo. tha tous taraxoume ta fota.

      Delete
    5. i grapse mou tin apopsi sou gia to en logo proion

      Delete
    6. Δεν έχω γράψει ριβιού καλέ! Δεν είμαι μπλογκεροκόριτσο..έκανα κάποια περάσματα, αλλά επειδή δεν ήμανε συνεπής είπα στη φίλη και συνάδελφισσα Mata by matahari πως τζάμπα είμαι στη μαρκίζα γιατί δεν τονε τιμάω τον τίτλο μου!Οπότε φορτώνομαι σε σας με τα σχόλια σεντόνια μου.
      Λοιπόν, τη νταρφάν (ω μον ντιε, τρε μανιεφικ, ω λαλα) μου την έδωσε φαρμακοποιός που μου σύστησε η κολλητή μου γιατί είμαστε τζαμπατζούδες (ειδικά εγώ) και γουστάρουμε φρι σάμπλς ακόμα και για πάνες ακράτιας δεν θα πούμε όχι, τζάμπα να ναι και ας είναι και ρόγες..(δικής μου εφεύρεσης παροιμία, συνδιαστική). Πήγα ψώνισα 15 ευρώ ψίχουλα (panadol και λοιπά είδη που έχει κάθε φαρμακείο σπιτιού) και ζήτησα οτι θελήσει(σας παρακαλώ..δουλειά δεν έχω,στον ήλιο μοίρα επίσης δεν έχω... αλλά γουστάρω καλλυντικά καλέ κυρία..)να μου δώσει, και η αθεόφοβη μ έδωσε 5 δείγματα νταρφάν, τη δικιά σου και ένα βαζάκι με σέρουμ της νταρφάν να τα σετάρω (price tags απλησίαστα για το budget μου,εκτός και αν δέχεται λεφτά μονόπολης). Μου το πλάσαρε το εν λογω νταρφαν, ως κάτι ανάλογο της effaclar K, ότι σε κανει ματ αλλά κάνει και μια απολέπιση τύπου. Έβαλα 2 δείγματα, αλλά ουδεμία βελτίωσις..έχω στάνταρ άλλα 2 κάπου χαντακωμένα (λογω κατοχικού συνδρόμου και borderline gollum-my precious) , το 1 το έφαγε η μάνα μου. Ματ δεν με έκανε, μαύρα στίγματα επίσης συνέχισα να έχω.. Θαύματα δεν περιμένω ποτέ, να ναι καλά οι άνθρωποι που μου δίνουν δείγματα, βέβαια.
      Τη καλαντερμ την έχει αγαπήσει η άλλη φίλη του μπλογκ η Χάρις, πίνει νερό στο όνομα της. Προσωπικά το στίγμα το καταπολεμώ προσωρινά με έναν νέο ριζοσπαστικό τρόπο: απολέπιση με σκόνη πρασινο άργιλο. Τα εξαφανίζει..για μια μέρα. Αν το azax ενδεικνυόταν για το δέρμα, ίσως έκανε εκτός από τα τζάμια και τα στίγματα αόρατα.. αλλά έλα που δεν.

      Delete
    7. έχουν εξαφανιστεί τα μαύρα στίγματα από τη μύτη μου εδώ και 1 βδομάδα και δε ξέρω τι "φταίει". οι αλλαγές που έκανα είναι: 1ον τελείωσε το απιβιτα ελια λεβαντα και εχω ενα καθαριστικό από avalon με βιτ c, 2ον χρησιμοποιώ ενα δείγμα ενυδατικής απο pai με rosehip, 3ον 2 βράδια πέρασα την P50 μετά τον καθαρισμό κ κανονικα κρεμα μετα. 4ον, 2 βράδια εβαλα το liquid gold με pad και το αφησα ολη νυχτα (οδηγιες συσκευασιας). ενα απο τα 4 ή ο συνδυασμός κάποιων απο αυτά με καθάρισε! δεν εχω ιδεα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!

      Delete
  2. exw genika gia agapi gia ta kragion...opote na sou pw oti eida monooooooo auta!hahha!!
    toulaxiston arxika...:)
    teleia kai ta 2!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Τιμή μου η αναφορά σου στο blog, είσαι από τα ελάχιστα άτομα που ευχαριστιέμαι να διαβάζω!

    ReplyDelete
  4. Wow, αυτό το υπέροχο φούξια κραγιόν της flormar πρέπει να το αποκτήσω πάραυτα!
    Ανακάλυψα το blog σου από το tag που έκανες την doppelganger and I'm glad I did, μέχρι στιγμής όσες αναρτήσεις διάβασα δείχνουν πολύ ωραία προϊόντα και είναι γραμμένες με πολύ ενδιαφέρον τρόπο.

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγώ χαίρομαι που σε βρίσκω. είναι πανέμορφο το φλορμάρ και σε πολύ καλή τιμή.

      Delete