Monday 20 January 2014

Like the dessert misses the rain

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, δεν πίνω καθόλου νερό και με την θέρμανση και όλα αυτά, βλέπω δέρμα με αντιαισθητικές γραμμούλες, αποτέλεσμα του γνωστού μου εχθρού, του dehydration. ΓΕνικά δεν έχω ξηρό δέρμα, μεικτό με τάσης λιπαρότητας κάποιες φορές, παρόλα αυτά δεν σημαίνει ότι και αυτά τα δέρματα δεν χρειάζονται TLC (μάντρα του μπλόγκ).

Τί χρησιμοποιώ προς το παρόν -
Μια ενυδατική κρέμα απο την Darphin Vitalskin energique repulpante. Την αγόρασα με έκπτωση απο το LOOKFANTASTIC γιατί είναι ακριβή και ο λόγος είναι ότι την είχα δει σε μια εκπομπή όπου η παρουσιάστρια δήθεν έβγαινε για βραδινύ έξοδο και έκανε μια κούρα λάμψης πριν βγει η καημένη. Έτσι την πήρα. Διέκοψα την χρήση της κρέμα ημέρας και νύχτας απο κορρέ και φρέζυντερμ και πάνω απο το σέρουμ βάζω νύχτα μέρα αυτήν της Darphin. Έχει ένα παστέλ πορτοκαλί χρώμα και μια διακριτκή μυρωδιά πορτοκαλιού (συνηρμός με υγεία, φρούτα, πορτοκάλια, αντιειτζινγκ), δεν είναι βαριά και εντάξει κάνει την δουλειά, όπως θα την έκανε και η μάσκα της Apivita (που κάνει καλή δουλειά με λίγα λεφτά). Παλιότερα ήμουνα μεγάλη φαν της Darphin και εχω ξεπαραδιαστεί με πολλά απο τα προιόντα τους, αλλά έχω να πω ότι υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές.



Για τα μάτια βάζω την μάσκα - ματιών - απο Jeanne Piaubert, Irilys. Γενικά οι γραμμές αφυδάτωσης στα μάτια (μην τις μπερδεύετε με ρυτίδες) είναι μεγάλο πρόβλημά μου και ψαχνω κάποιο καλό pick me up. Το παρόν προιόν καλό είναι, λίγο ακριβό βέβαια, όπως όλα τα προιόντα για τα μάτια (γιατί άραγε) αλλά θα ήθελα να έχει αποτέλεσμα που διαρκεί περισσότερο. Τέλος απλώνω το γυαλιστερό μπαλμ με μενθόλη της Eve Lom στα χείλια, το οποίο δίνει την αίσθηση ότι αποκτάς χείλη Μπάρμπι, αλλά το καλύτερο είναι ότι αυτό το είχα αποκτήσει δωρεάν απο το Space NK, το οποίο σου έστελνε στα γενέθλιά σου ένα κουπόνι για να το παραλάβεις απο τα καταστήματά τους ως δώρο. Χάου κουλ ιζ δατ? Τέλος μια ακόμα λύση ενάντια στην αφυδάτωση αλλά με γκέρλι χρώμα και φυσικό εφέ,ένα παλιό προιόν απο την Givenchy, το Hydra sparkling lip and cheek tint για το οποίο είχα μιλήσει και παλιότερα, εδώ. Η μαγκιά του προιόντος είναι ότι μοιάζει με ξεδιψαστικό, ενυδατικό μπαλμ για μάγουλα και χείλη ( έχει λέει υαλουρονικό οξύ), αλλά μεταμορφώνεται σε χρόνο ντετε σε ένα ωραίο γκέρλι ροζ χρώμα ημιsatin υφής να το πω χωρίς να έχει αφήσει ίχνος λαδιού - δηλαδή η μπάλμι υφή του εξαφανίζεται εντελώς.


Σούπερ αποτέλεσμα μετά απο τόσα χρόνια και σούπερ εφέ, παρόλο που είναι σε μορφή μπαλμ. Πολυχρηστικό επίσης. Εδώ το σγουώτς.




4 comments:

  1. Δεν είναι καλά τα Darphin??? είμαι στο τσακ να παραγγείλω την ideal resourse ή τη vital skin (ορό και κρέμα ), μη σου πω ότι τα έχω βάλει ήδη σε καλάθι on line φαρμακείου (εδώ και 2 μέρες βέβαια) . 'Ασχετο. σήμερα βρέθηκα Θεσσαλονίκη για δουλειές και πέρασα από το γνωστό φαρμακείο της Π.Μελά.Είμαι σίγουρη ότι έχει να αλλάξει βιτρίνα από τότε που ήμουν ακόμη φοιτήτρια (15+ χρόνια)

    ReplyDelete
  2. Μμ την Darphin δεν τη βρίσκω κακή, όμως τη βρίσκω μάλλον μέτρια, ιδιαίτερα σε σχέση με τις τιμές της.

    Μου αρέσει το Azahar, aka το micellaire της εταιρείας, αλλά δεν βρίσκω λόγο να το αγοράζω.
    Έχει και κάτι ωραίες μάσκες, αλλά nothing life altering.

    Με αυτήν την Jeanne Piaubert θέλω να γνωριστούμε από κοντά.

    ReplyDelete
  3. ην Darphin δεν τη βρίσκω κακή, όμως τη βρίσκω μάλλον μέτρια, ιδιαίτερα σε σχέση με τις τιμές της.

    nai afto. den einai kati to idiaitero. to azahar oxi den mou ekane douleia. bioderma is top for this!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχεις άδικο, δεν είναι nowhere near as effective as Bioderma, αλλά είμαι τόσο θύμα, που έπεσα με τη μυρωδιά και το αραβοβιασμένο όνομα :p Μου άρεσε πολύ σαν λοσιόν περασμένη σε καθαρό δέρμα, σαν toner.

      Delete