Wednesday 15 January 2014

Τί έχω στο συρτάρι του γραφείου αυτην την στιγμή

Για ένα γρήγορο τατς απ



Shiseido Lumizing blush RD 103 - το πήρα κατόπιν συμβουλής της πωλήτριας. Με οδήγησε στο σταντ της εταιρείας και μου το έδωσε για φυσικό αποτέλεσμα στην NC20 (NC-175 τώρα) επιδερμίδα μου. Δεν μου αρέσει η υφή, τρίβεται πχ, και το χρώμα άλλοτε το αγαπώ άλλοτε το μισό. Πάντως για αυτόν τον ο νατιρέλ συνδυασμό, εντάξει κάτι λέει.
Dior rouge in Grege 1947 169 - Πολύ κρεμώδες ρε παιδάκι μου...σε σημείο που ''τρέχει''. Τελος πάντων είναι ένα καθημερινό ζεστό μπεζάκι, με λάμψη λόγω της κρεμώδους υφής...Δεν ξετρελαίνομαι ιδιαίτερα, αλλά αυτήν την εποχή έχω ερωτα με τα νιουντ και για αυτό το φοράω/το πήρα. Αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Essie in Chinchilly - αγαπημένο χρώμα, τουώπι, πρακτικό και σικάτο...πολύ μου αρέσει και προτείνω να το έχετε στη συλλογή σας. Μπορεί να σας φαίνεται βαρετό, αλλά κάτι τέτοια χρώματα σας βγάζουν ασπροπρόσωπη.
Poshe top coat - δε μπεστ τοπ κουώτ.

6 comments:

  1. hahahaha βλέπω τρελαίνεσαι για όλα!! :D :D

    ReplyDelete
  2. Ωραίο ποστ! Της essie το μανο το έχω κ εγω κ όντως είναι θεϊκό !
    www.fashionloverainbows.blogspot.com

    Φιλια !

    ReplyDelete
  3. Αυτό το ρουζ της Shiseido το αγαπώ! Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τρίψιμο εγώ..
    Φιλια!!

    http://beautybymica.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. To αγαπώ το Chinchilly, always a safe choice.

    Ενστικτωδώς άνοιξα το συρτάρι του γραφείου μου και έχω να πω ότι μάλλον είμαι ψυχολογικά ασταθής. Έχουμε και λέμε:
    ~ Ένα καπάκι από γυάλινο βαζάκι (χωρίς το βαζάκι)
    ~ Ένα πλαστικό ταπεράκι (καθαρό)
    ~ Ένας τηλεφακός και καλώδια
    ~ Ένα δείγμα κρέμας NIVEA σε μεταλλικό κουτάκι
    ~ Μία συσκευασία lipton για κρύο τσάι (που είναι μπλιαχ)
    ~ Χάπια για το στομάχι controloc (που ποτέ δεν πήρα)
    ~ Μία μεταλλική στέκα (ενώ δε φοράω ποτέ στέκες)

    Μια συνηθισμένη υπάλληλος γραφείου, μη φανταστείς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως το κρύο Lipton είναι αηδία. Tomboy, μου αρέσεις.

      Delete
  5. Κραγιόν της ίδιας φιλοσοφίας "pink–nude" του Dior είναι το όμορφο και γλυκό Chérie Bow της σειράς Addict. Με κάνει να νιώθω cute. Είμαι σίγουρη ότι οι γύρω μου διαφωνούν ως προς το cuteness που (δεν) βγαίνει προς τα έξω, αλλά ποιος τους χ* αυτούς :p

    Τα ρουζ της Shiseido τα βρίσκω κι εγώ μέτρια. Basic αποχρώσεις, όλα shimmery. Δεν ήξερα ότι τρίβονται πχ.

    ReplyDelete