Sunday 22 January 2012

Έχω πόρωση...

...τον τελευταίο καιρό με τους ορούς - σέρουμ.



απο αριστερά, La Claree Radiance Elixir, Phyto antiaging toning serum, Vichy Anti-ox, Sarah Chapman Skinesis Overnight exfoliating booster, Estee Lauder ANR. Απορρόφούνται όλα πολύ εύκολα και για να είμαι ειλικρινής, κάνουν καλύτερη δουλειά απο τις εκάστοτε ενυδατικές που χρησιμοποιώ. Βλέπω καλύτερα αποτελέσματα.

Τα χρησιμοποιώ το πρωί και το βράδυ, έτσι όλα μαζί (έχει πέσει πολύ πάστωμα i
layering sto pio kompso). Αυτά της La Claree και της Sarah Chapman δεν έχουν παραμπένς, οπότε δεν νοιώθω και ένοχη. Αυτό όμως που ξεχωρίζει είναι αυτό -

Vichy Aqualia Antiox Vitamin C serum.



Είναι μια θεραπεία 21 ημερών που περιέχει βιταμίνη C σε σκόνη την οποία βάζεις στο μπουκαλάκι και αυτή διαλύεται σε ένα υγρό, και το οποίο μπουκαλάκι φυλάς μετά στο ψυγείο. Το χρησιμοποιείς κάθε πρωί, πριν την ενυδατική. Το αγόρασα απο το φαρμακείο της γειτονιάς μου για 24 λίρες, την νέα χρονιά. Βασικά έψαχνα ένα καλό σέρουμ με υαλουρονικό οξύ αλλά επειδή δεν έβρισκα (πχ έμαθα ότι το αγαπημενο μου φαρμακείο αποσύρει σιγά σιγά τα Lierac, γιατί λέει δεν πουλάνε, οπότε εκείνο το φοβερό σέρουμ Mesolift δεν θα το πάρω) είπα να επενδύσω σε κάτι που να περιέχει βιταμίνη C, γνωστή για τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες. Έτσι και έγινε. Δεν είμαι φαν Vichy, λόγω ίματζ - πολυ φαρμακευτικό βρε παιδίμ, ποτέ σε εξωτικό μέρος ή σε κοριτσίστικο μπουντουάρ. Όμως για το εν λόγω σέρουμ, είχα διαβάσει καλά πράγματα. Άσε που το δέρμα μου μετά τα χριστούγεννα και τις κρεπάλες της παραμονής, είχε πάθει ένα κάτι - σπυράκια, ξηρότητα σε σημεία, κοκκινίλες, ένα χάλι γενικότερα. Βλέποντας ότι ο ορός-θεραπεία υπόσχεται μια ''νέα επιδερμίδα΄΄, έ δεν ήθελα και πολλά - I was sold.

Μετά απο μια εβδομάδα χρήσης και, και μετά απο πολλά κομπλιμέντα (και απο τον bf) πραγματικά το δέρμα μου έχει γίνει πολύ καλύτερο, σε σημείο που κάποιες μέρες, έβγαινα και άβαφτη. Ναι! Στην αρχή κάποιες φορές τσούζει σε κάποια σημεία (όχι πολύ και όχι πάντα βέβαια) αλλά πραγματικά σού κάνει μια επιδερμίδα ομοιόμορφη, σφριγηλή (όταν το απλώνεις τον ορό, έχεις την αίσθηση ότι έχεις βάλεις κάτι σαν σελοφάν στο πρόσωπό σου που τσιτώνει τα πάντα), πιο καθαρή θα έλεγα. Στην αρχή ίσως δείτε κάποια σπυράκια, αλλά μην αποθαρρύνεστε, φεύγουν. Επίσης στο κουτί αναγράφεται ότι ίσως λεκιάσει ρούχα ή χέρια. Δεν είδα κάτι τέτοιο, προσωπικά και είμαι και λίγο άτσαλη σε τέτοια. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις, είναι να βάζεις μετά και αντηλιακό. Γενικά είναι μια φοβερή θεραπεία ανάπλασης και φροντίδας επιδερμίδας και την προτείνω ανεπιφύλακτα. Επίσης επειδή είχα δοκιμάσει και το στικάκι ματιών απο την ίδια σειρά aqualia και το είχα βρεί πάρα πολύ καλό (ξεκουράζει και ενυδατώνει την περιοχή των ματιών όταν κάνει ζέστη ή μετά απο 1928437 ώρες στο ΠιΣι), σκέφτομαι πώς ίσως τελικά να την είχα παρεξηγήσει την Vichy, και μάλιστα άδικα.

PS. Κάτι που ξέχασα - απλώνω τα σέρουμ και στα χέρια, για αντιγηραντική προστασία.

17 comments:

  1. εγω παλι απο την αλλη την εχω σε πολυ υποληψη κ αν θελω να δοκιμασω κτ ξεκινω απο την vichy. το all time favourite καθαριστικο προσωπου, τον κρεμωδες αφρο στο μπλε σωληναριο, δεν τον αλλαζω με τπτ εδω κ 3-4 χρονια. τις ενυδατικες της δεν τις βρηκα κτ ιδιαιτερο τουλαχιστον στο δικο μου δερμα ΑΛΛΑ τον τελυταιο καιρο εχω το serum το aqualia thermal (3o μπουκαλακι που χρησιμοποιω) κ νομιζω οτι επιτελους βρηκα κ την ιδανικη ενυδατικη. για τις παρουσες αναγκες του δερματος βεβαια...γιατι μεγαλωνουμε...

    ψηνομαι να δοκιμασω κ το make up aera teint pure αλλα δεν εμπιστευομαι γμτ τις φαρμακοποιους για την σωστη αποχρωση. :/

    ReplyDelete
  2. nai afto to katharistiko thelo na to dokimaso k ego. to exoune kai se prosfora edo.

    ReplyDelete
  3. pantos diapistosa pos exei merika kala proionta gia eidikes peristaseis pou px den vriskeis se alla stands EL, Guerlain, Clarins etc.

    ReplyDelete
  4. Moυ είχε πει μία ειδικός ότι τα serum επίσης πρέπει να τα απλώνεις σαν να ταμπονάρεις με τα δάκτυλα το πρόσωπο. Θα το έχω υπόψην , σου έχω εμπιστοσύνη!

    ReplyDelete
  5. Πόσο χαίρομαι που έχεις πωρωθεί και συ με τα σέρουμ!! χεχε
    κ γω αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ 2(λίγα, ε;)για το πρόσωπο και 1 για τα μαλλιά (phyto balm για την ακρίβεια!:Ρ) αλλά θέλω να δοκιμάσω αλλά 2-3 και το ένα είναι της Vichy που αναφέρεις-νομίζω ούτε αυτό έχει πάραμπενς από ό,τι είδα! Παραλίγο να το πάρω κιόλας αλλά το ότι είναι για συγκεκριμένες μέρες με κράτησε! κ μετά από αυτές τις μέρες τι; Αν κάνει τόσο καλή δουλειά, τι, θα το αφήσω; Εσύ τι θα κάνεις όταν τελειώσουν οι 21 μέρες; Τα άλλα 2 που θέλω να δοκιμάσω είναι της Απιβίτα- το ένα με βιταμίνη C και το άλλο με αλόη & υαλουρονικό οξύ... Απο Vichy επίσης μου αρέσει πολύ το καθαριστικό της στο πράσινο σωληνάριο! =)

    ReplyDelete
  6. at glayki: nai exeis dikio. prepei na to anaferoume.

    at argyrousa - afto pou dokimazo tis vichy einai san therapeia. meta tis 21 imeres, akoma psaxno na vro kati kalo me ialouroniko oksi. isos ena tis vichy kainourgio pou exei vgalei, to eixe kai i stella kanei review. akoma den exo vrei kati kalo na to dokimaso kiolas giati etsi sta tifla apo to internet na paro den thelo.

    ReplyDelete
  7. μάλλον όλες έχουμε πορωθεί με τα serum!!έχω αγοράσει κ εγώ 2 της biotherm (Aquasource SuperSerum και Source Thérapie7, είναι λίγο τσιμπιμένες οι τιμές,αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη όσο καιρό τα χρησιμοποιώ!όταν τελειώσουν, θα έχω υπόψη μου αυτό της vichy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tha ta do thnx gia tis protaseis

      Delete
    2. ena ena mou to erxontai. pantos to skinvivo tis biotherm dne mou arese katholou. kollodes.

      Delete
  8. Λες κ εισαι στο μυαλο μου μεσα!!Ψαχνω κατι σαν αυτο εδω κ καιρο..κατι αντιοξειδωτικο..κατι που υποσχεται "νεα επιδερμιδα" οπως ειπες! Η τιμουλα???Χαζη ερωτηση αλλα μετα τις 21 μερες τι γινεται? Το χρησιμοποιεις μια στο τοσο?
    Το σκεφτομαι παρα παρα πολυ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nai mia sto toso. analoga m tin ilikia s meta tha agorz kati apo vichy pali i kati apo farmakio pali pio eksidikevmeno. to pira 24 lires agglias 27 evro pperipou pistevo toso k s emas

      Delete
  9. Eγω έχω να σας προτείνω το νέο θαύμα της vichy..τσεκάρετε:
    http://mystickland.blogspot.com/2011/12/liftactiv.html

    ReplyDelete
  10. Δεν χρησιμοποιώ ακόμα ορούς, αλλά αφού πράγματι βελτιώνουν την επιδερμίδα ok, I'm sold too! Αλλά, γιατί απλώνεις αυτό της Vichy το πρωί; Δε θα είναι καλύτερα το βράδυ, για να αποφύγεις την παχιά αντιηλιακή; Ή έχεις βρει μια που δεν αφήνει ασπρίλες και είναι πιο ελαφριά;

    ReplyDelete
  11. at cbsg: etsi leei to kouti. proi den ksero giati.

    at stickland: nai thelo na to dokimaso poli.

    ReplyDelete
  12. at cbsg tin lancome genifique 50. einai elafria sxetika

    ReplyDelete
  13. me porwses ki emena! prepei na to dokimasw!!

    ReplyDelete
  14. polla bravo gia ta post sou koukla!!poso polu mou aresoun na ta diavazw*pragmatika me epeises gia to proion*tha to dokimasw kai egw*kisses and love from http://fashionlumiere.blogspot.com/

    ReplyDelete