Wednesday 20 July 2011

Somewhere over the rainbow...

Αυτή η εβδομάδα ήτανε αρκετά δύσκολη. Ήρωες πραγματικά όσοι δουλεύουν στην Αθήνα. Εδώ απο απόσταση και είναι δύσκολα να συννενοηθείς.



Χθές το απόγευμα.

Έτσι το μεικ απ των τελευταίων ημερών, δίνει έμφαση στη διακριτική λάμψη στα μάτια και στα έντονα καρπουζί χείλια (όχι τίποτα άλλο, για να πάνε κάτω τα φαρμάκια).

Sheer Candy in 6 luscious cherry+Flormar Supershine gloss in 123. Το αγαπημένο μου μπαλμ κραγιόν με το γκλός του καλοκαιριού - μοιάζει με δροσερό καρπούζι (αρκετά οπάκ και pigmented συνδυασμός). Για την σειρά Sheer Candy, παρόλο που δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα, έχω να καταθέσω ότι τα νούμερα 4,5,6 είναι τα πιο όμορφα, χαρούμενα και αυτά που αξίζουν. Θα κάνω εκτενέστερο ποστ γιατί πρόσθεσα στη συλλογή μου και τα άλλα, αλλά έχω να πώ ότι εμένα προσωπικά δεν μου ξέραναν τα χείλια. Αντιθέτως το αποτέλεσμα είναι αρκετά κομψό, χαρούμενο, shiny με μπόνους ότι τα χείλια μοιάζουν σαν να είναι υγρά και δροσερά, χωρίς το sticky element ενός gloss. Επίσης χαρίζουν ένα πολύ όμορφο χρώμα, που δουλεύει σε συνεργία με το φυσικό χρώμα των χειλιών.





απο αριστερά προς τα δεξιά, YSL Sheer Candy 6, Flormar Supershine 123, και τα δυο μαζί.

Το υπόλοιπο λουκ.

Clinique All about eye serum (£20), YSL Faux Cils Black (£22), Mac Bite of an Apple
(£16), Guerlain L'instant Fauve 142 (£20), Mac Clarity (£17), YSL Sheer Candy 6
(£21), Flormar Supershine 123 (euros 3.90 if i remember well).




Ενέδωσα επίσης στην ιδέα των baked/mineralize eyeshadows. Άρχισα τη συλλογή μου, επηρρεαζόμενη απο τα swatches της CBSG 5861 με την διπλή οικονομική (£10 λίρες για δυο σκιές) Moonstone του Body Shop. Στην αρχή μου άρεσε, αλλά αυτό που κατάλαβα γενικά με τις μίνεραλ σκιές είναι ενώ είναι λαμπερές και τσαχπίνικες στο μάτι, δυστυχώς δεν κρατάνε και τόσο πολύ. Ειδικά αυτή, έχει το μικρότερο lasting quality απο τις τρείς (Flormar D08, Semi precious Clarity, Body Shop moonstone 02).




Μετά ενέδωσα στην Clarity της MAC. Ο λόγος? Μου είχε αρέσει πολύ η επιφάνειά της -- έμοιαζε σαν επιφάνεια κρατήρα -- την είχα βρεί πολύ πρωτότυπη, πολύ σπέσιαλ. Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ των 17 λιρών, το οποίο βρίσκω ότι είναι αρκετό ειδικά για τα μακ τα οποία εδώ μέχρι τώρα ήτανε προσιτά, βρήκα ότι ενώ το χρώμα της είναι ωραίο για το κλασσικό smoky look (σκούρο γκρι με blackened green), ούτε και αυτή έχει καμιά ιδιαίτερη διάρκεια. Ενώ δεν έχω λιπαρότητα στην περιοχή του ματιού, βρίσκω ότι μετά απο μια ώρα το πολύ, η σκιά έχει απλώς εξαφανιστεί. Κάτι άλλο που με ενόχλησε, ότι μετά απο ώρα, μπαίνει στα μάτια μου και τσούζουν-κοκκινίζουν.


Προσωπικά η σκιά που μου στέκεται στο μάτι για περισσότερο απο μια ώρα είναι αυτή της Flormar, την οποία φοράω και το πρωί, παρόλο το γκλίτερ που έχει, το οποίο έτσι και αλλιώς δεν είναι πολύ (και το οποίο επίσης παραμένει σταθερό εκεί που το απλώνεις). Ίσως επειδή η επιφάνειά της είναι πιο σκληρή σε σχέση με τις άλλες, δηλαδή πρέπει να τρίψεις το πινέλο στο pot αρκετή ώρα και να την απλώσεις στο μάτι δυο τρεις φορές, έχει καλύτερη διάρκεια. Το χρώμα της, δε, είναι πασπαρτού -ταιριάζει με όλα. Απο πάνω, moonstone, clarity, flormar, και κάτω αριστερά Guerlain 142.



Και άλλα swatches. The secret combination του λουκ των τελευταιών ημερών (mac, flormar, guerlain: shimmery peachy)



Και εδώ ερχόμαστε στο ζουμί. Σε κάποιο προηγούμενο ποστ, η Στέλλα του Σόπινγκ Θέραπι είχε κάνει ένα ενδιαφέρον σχόλιο στην ερώτηση σε ποιά προιόντα επένδυσατε τη χρονιά που πέρασε? - ''παλιά, αγαπημένα και δοκιμασμένα,'' όπως είπε χαρακτηριστικά. Συμφωνώ απολύτως. Στην αγωνία μου να αγοράσω το νέο, limited edition item MAC ή της κάθε MAC, το οποίο πολλές φορές είναι πατάτα, ξεχνάω άλλες παλιές σκιές στο νεσεσέρ μου απο μάρκες οι οποίες έχουν history+ εγγυούνται σούπερ good results. Αναφέρομαι στις σκιές του οίκου Guerlain.

Και άλλα swatches. (clockwise from top: mac, flormar, guerlain)



Μπορεί να σας απωθεί η ακριβή τιμή, η χρυσαφιά συσκευασία ή το γεγονός ότι δεν έχει μεγάλη ποικιλία, ΟΜΩς, αυτή οι σκιές είναι πραγματικά απίστευτες. Η παλέτα είναι πανέμορφη, ταιριάζει σε όλες και με όλα τα λουκ (εντάξει πόσες ποια σκιές θα έχουμε στο μπλε ή στο πράσινο), έχουν απίστευτη υφή και ακόμα πιο απίστευτη διάρκεια. Την εν λόγω σκιά (L'Instant Fauve 142), την φόραγα χθές απο το πρωί στις 8 και έμεινε αναλλοίωτη μέχρι το βράδυ, και αυτό μια μέρα που βίωσα όλα τα συναισθήματα (άγχος, θυμός, απόγνωση, χαρά,λύπη). Η σκιά όμως έμεινε εκεί - σταθερή και περήφανη.

13 comments:

  1. περιμένω review για τα sheer candy. η περιγραφή που κάνεις μου θυμίζει το dior που διαφημίζει η kate moss, πήρα ένα ροζ κ μου άρεσε πολύ, αλλά ψάχνω κι ένα πιο δροσερό χρωματάκι σαν αυτά που περιγράφεις.
    οι mineral σκιες δε καταλαβαίνω τι εξυπηρετούν, άντε οι mineral πούδρες ότι είναι πιο καλές για το δέρμα, έχει μια λογική γιατί τη πούδρα τη βάζεις σε όλο το πρόσωπο. ποτέ δε με κέρδισαν αυτά τα προιοντα

    ReplyDelete
  2. Mου άρεσε παρα πολύ ο συνδιασμός σου για τα χείλια! Πολύ ομορφο χρώμα και καλοκαιρινό! Οσο για τις mineralize σκιες, δεν εχω καμια στην συλλογή μου γιατί δεν μου αρεσουν καθόλου! Φαινονται πολύ ωραιες στο κουτι με τα ομορφα χρώματα κτλ. αλλα οταν τις απλώνεις μπερδεύονται και το αποτέλεσμα ειναι τελείως διαφορετικό! Παντως ξερω οτι αυτες οι σκιές διαρκουν πολυ περισσοτερο αν τις χρησιμοποιήσεις με βρεγμενο πινέλο (και βγαινουν και πιο έντονες με αυτον τον τρόπο!).
    Τελος, για τον οικο Guerlain εχω ακουσει πολυ καλα λογια και θελω συντομα να δοκιμάσω καποια απο τα προϊόντα του!!
    Φιλάκια x

    ReplyDelete
  3. at stella: consider it done.
    at christina: exeis apolito dikio gia mineralize. Φαινονται πολύ ωραιες στο κουτι με τα ομορφα χρώματα κτλ. αλλα οταν τις απλώνεις μπερδεύονται και το αποτέλεσμα ειναι τελείως διαφορετικό. Etsi AKRIVOS opos ta les einai kai proteino na min ksilothei kamia.
    dokimasa kai me vregmeno pinelo, alla egina ligo xalia. opote tis vazo dry pros to paron...

    ReplyDelete
  4. Βρε κοίτα να δεις που η Φλορμάρ βγήκε η καλύτερη από τις τρεις! Ναι, τελικά οι mineral σκιές "δείχνουν" καλύτερα με βρεγμένο πινελάκι, αλλά ποτέ δεν το έχω δοκιμάσει γιατί... βαριέμαι!

    Note to self για τις Guerlain σκιές: δεν ήξερα ότι είναι τόσο καλές! Είχα συνηθίσει στα (συνήθως κακά) σχόλια για τις σκιές της Chanel και φαντάστηκα ότι το ίδιο παίζει και για τις υπόλοιπες high-end μάρκες. Βλακεία μου, αλλά με βόλευε να πιστεύω ότι κάτι τόσο ακριβό δεν αξίζει τελικά τον κόπο :/

    xx

    ReplyDelete
  5. Συμφωνω με kot-itsa!
    Τελειο το λιπ γκλος κ η σκια!
    Αυτες τις mineralize ποτε δεν τις συμπαθησα!

    ΛΑΤΡΕΥΩ το καρπουζι αποτελεσμα στα χειλη,απλα τελειο!

    ReplyDelete
  6. halloooo!!!
    next target Guerlain eyeshadows than!! ;)
    Το έχεις τελικά το Mac Bite of an Apple; Δεν είναι τέλειο; Εγώ από mineralized σκιές έχω μια ασημο-μαυρο-μπλε και μια λαχανο-πρασινο-χρυση της MAC και γενικά είμαι ευχαριστημένη, τις κρατάω για τα smoky "επίσημα-δες γάμους" look μου!
    Ελπίζω το essence της μέρας να ήταν χαρούμενο εντέλει lady μου! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. to bite of an apple to exo. to eixa parei alla den mou arese toso poli tin epoxi pou to eixe lansarei i mac giati fainotane skliro epano mou. malista eixa kani mia arnitiki thetiki sto makeupalley kai mia mou estile minima oti an den to thelo na kaoume swap? alla to kratisa giati itane doro. alla tora vrisko oti mallon thelei ena vibrant kragion gia na deiksei kalitera, opos to YSL sheer candy 6 i l;igo mavrisma. se epomeno post exo kanei louk...tha deis.

    ReplyDelete
  8. at kotitsa kai artemi= pragmatika otan eixa dei to stand flormar sti varkeloni to epiksefthika 3 4 fores. weirdoness...

    ReplyDelete
  9. Την τρέλλα με τα mineral δεν την έχω καταλάβει, για να είμαι ειλικρινής. Μου κάνει πολύ "μαρκετιγκ" κατάσταση γενικώς (έχει βγάλει όλος ο ντουνιάς πια!). Πρώτον δεν συνιστώνται για αρκετά είδη επιδερμίδας (ξηρές, πιο ώριμες και λοιπές της συνωμοταξίας που διαπιστώνω με το μάτι ότι δείχνουν χάλια γιατί τα χρώματα "σπάνε" και κάνουν "γραμμές", άσε που βγάζουν μάτι με την γυαλάδα, οπότε πόσο ταιριάζουν και στις λιπαρες?) και δεύτερον, οι περισσότερες (και σίγουρα αυτές των πιο γνωστών εταιρειών) περιέχουν βισμούθιο που δημιουργεί απίστευτη φαγούρα σε πολύ κόσμο.

    Τα ΜΑC τα θεωρω γενικά μούφα. Ελάχιστα πράγματα τους είναι πραγματικά τοπ σε ποιότητα (κάποια ρούζ, κάποιες σκιές, αρκετά κραγιόν ~βάσεις, ξεβαφτικά και μάσκαρα άθλια των αθλίων όμως!!). Απλώς έχουν τεράστια ποικιλία (το σωστό να λέγεται) και στέλνουν φόρα παρτίδα όλη την συλλογή κάθε σεζόν στις ξένες μπλόγγερς κι αυτές γράφουν, γράφουν, γράφουν...έτσι φτιάνονται οι μύθοι. Τέλος πάντων. *ουφ*

    Μ'αρέσει που υποστηρίζεις τις πιό απίθανες μάρκες (δεν την ήξερα την Φλορμαρ, από σένα την έμαθα) γιατί πιστεύεις στα προιόντα τους. Τα Guerlain πάντως έχουν πολύ καλό μακιγιάζ, όπως διαπίστωσες κι εσύ. Κανά δυό στραβοπατήματα, είναι φυσικό άλλωστε σε τόσο μεγάλη γκάμα, αλλά σε γενικές γραμμές άψογο. Το καρπουζί πολύ χαρούμενο!!

    ReplyDelete
  10. Geia sou perfume shrine. Se efxaristo gia to sxolio sou. Simfono gia mac vasi, ksevaftiko, mascara kai skincare. Ta exo dokimasei kai indeed einai xalia. Einai merikes markes pou tis gnorizeis stis diakopes kai ksereis apo afta pou exun 3 evro alla Aksizoun (kragion, kapoies skies, gia make up vevea tha ependia se kati kalitero)....nomizo pos to na snobareis kati epidi einai fthino den einai sosto. Kai omos boreis na vreis thisavrous. Kai sigura to akrivo den einai panta to kalitero. Px oi skies givenchy gia mena einai oi xeiroteres, to mascara tis chanel oxi toso super paroli tin timi. Genika opos kai sta rouxa ipostirizo to mix and match. :)

    ReplyDelete
  11. Τα guerlain είναι guerlain,όπως και να το κάνουμε!Τα FLORMAR δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά πεθαίνω για καρπουζί!πεθαινω!όσο για σκιές..δε βάζω συχνά έχω άπειρες και γεμάτες στα κουτάκια τους !!!Θα συμφωνήσω επίσης για τη μασκαρα της chanel που την είχα αγοράσει είχα πάθει εγκεφαλικό με την τιμή και μάπα το καρπούζι!

    ReplyDelete
  12. Σας περιμένουμε στο Avenue το μακιγιαζ μας ειναι καθε Τριτη kai Πέμπτη 2-4 ΔΩΡΕΑΝ!!!Kάντε like στην σελίδα μας στo FB Flormar greece!!!!για να μάθετε που θα βρείτε την μεγαλύτερη γκαμα απο βερνίκια (580 χρώματα) στα αποκλειστικά καταστηματα Flormar και σε επιλεγμένα σημεία πωλησης. Μονο με 2.50 ευρω..

    ReplyDelete