Wednesday 6 July 2011

Beauty ιδέες είτε είστε Wimbledon είτε παραλία

Λίγο ετεροχρονισμένο το ποστ αυτό, αλλά μιας και το κινητό μου τα παιξε και έχω μείνει δίχως φωτογραφική, θα κάνω ένα ευχάριστο διάλειμμα με μερικά ενσταντανέ απο την δική μου Wimbledon empeiria. Παράλληλα θα αρπάξω την ευκαιρία να μιλήσω για μερικά προιόντα ιδανικά αν είστε κάτω απο τον καυτό ήλιο, πχ σε τουρνουά τένις, σε ματς στο γήπεδο, στην παραλία. Σε κάθε περίπτωση το ζητούμενο είναι να φαίνεστε αξιοπρεπής, φρέσκια, ότι είστε υπερἀνω ιδρώτα και αντιαισθητικής γυαλάδας στους 35, ενώ παράλληλα έχετε ένα διακριτικό χρώμα υγείας.


Τα ενσταντανέ

Εμμονή με μοκέτα - εδώ δίνει την εντύπωση γρασιδιού



Ο ''καλός γαμπρός'' ή αλλιώς Φέντερερ



Το τσαντάκι της κυρίας



Εδώ παρκάρετε την σαμπάνια



Κοριτσοπαρέες



Λεπτομέρειες - ατμόσφαιρα μαγαζιού και διακόσμηση






Προιόντα

τον παν στη ζέστη είναι η υφή - ελαφριά, σε μορφή gel ή cream προιόντα που στρώνουν σε καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα. Το tinted moisturiser αγαπημένη λύση μιας και δεν μου αρέσει να φορτώνω την επιδερμίδα με ένα σωρό κρέμες. Το καλύτερο που έχω δοκιμάσει είναι της Laura Mercier, το οποίο έρχεται σε αρκετές αποχρώσεις και έχει ένα μικρό εσ πι εφ. (Δυστυχώς τώρα έχω το Μπένεφιτ==χάλια μαύρα). Μου αρέσει πολύ το benetint (αν έχω μαυρίσει) και το posietint (αν είμαι χλωμή), το οποίο δεν αφήνει κιόλας τους λεκέδες στα δάκτυλα που αφήνει το πρώτο. Έχει βγάλει και το bodyshop κάτι παρόμοιο και μάλιστα τις προάλλες είδα ότι έχει λανσάρει και μια δεύτερη απόχρωση (τύπου ροζμπρονζέ με σίμερ). Μου αρέσει επίσης το cream blush Lilium της Stila γιατί έχει φυσική απόχρωση και δεν μαζεύει στους πόρους. Είχα και το Poppy, ένα έντονο κόκκινοτριανταφυλλί (σαν το μπένετιντ) αλλά αυτό καθότανε και το αποτέλεσμα ήτανε αντιαισθητικό. Τέλος, ένα προιόν διάνοια είναι το Givenchy Hydra Sparkling lip and cheek balm, για το οποίο έχω ξαναγράψει. Είναι ένα μπαλμ για χείλη και μάγουλα με λίγο πολύ απαλό όμως ροζ tint, το οποίο δίνει ένας υγιές, απολύτως φυσικό και διακριτικό χρώμα. Πολύ όμορφο, εύκολο και παρόλο που μοιάζει σαν βαζελίνη, δεν αφήνει λαδίλα στα μάγουλα. Κοστίζει 20 λίρες=λίγο ακριβό αλλά έχει πολύ καλή υφή και ποιότητα. Δεν συγκρίνεται με τη ροζ βαζελίνη.

8 comments:

  1. Με κέρδισες από τον τίτλο το ξέρεις!!! Θέλω και γω τεράστια μπαλάκια τένις πάνω από το κεφάλι μου καθώς παρακολουθώ αγώνα του καλού γαμπρούυυ!!! πφφ... =/
    Το benetint πολύ το ακούω τελευταίως και θα μου κολλήσει... χμμμ...
    Το Givenchy δείχνει κιόλας πολύ ωραίο, δεν ακούγεται μόνο!!! =)

    ReplyDelete
  2. se exo kopsei. kriveis mia sharapova :) paizeis tennis katholou?

    ReplyDelete
  3. egw eixa faei kollhma me thn moketa gazon k h8ela na balw sto mpalkoni alla otan akousa 10 eyrw to tetragwniko eipa asto gia last year!looool!

    ReplyDelete
  4. χαχαχαχα....καλά μιλάμε εκεί στας Αγγλίας τα πράγματα είναι πολύ προχώ!Αντί να απολαμβάνεις τον αγώνα τέννις σκας μύτη σε γκλαμουράτο μαγαζί και εννοείται πίνεις σαμπάνια! Περιμένω να βρω μια ημέρα ελεύθερη για να πάω στα sephora να πειραματιστώ με ότι βγάζει η Benefit! Αυτό το Givenchy μου μοιάζει αρκετά προσιτό!!!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Dementieva kryvw paidi mou! ti na mou kanei i Sharapova!:P
    paizw 2-3 fores tin evdomada. kala einai, ektonwsi! =) esu?

    ReplyDelete
  7. at kotitsa. lol with 'so last year'
    at demi: nomizo to benetint, eidika sti morfi pocketpal einai oti pio praktiko. to Givenchy, an kai akrivoutsiko, ego to exo voleftei. pas px gimnastirio i vgaineis apo afto kai vazeis se xeili, magoula kai eisai mia xara.
    at argyro: xaxaxa. (an kai i sharapova eftase sta telika ekei pou itane ksexasmeni tosa xronia )
    paliotera pigaina tennis alla telika eimai kali mono san theatis. ekeino to service einai o,ti pio diskolo. asta...bravo pantos. einai poli sikato athlima...

    ReplyDelete
  8. Πες περισσότερα για το you rebel, σκέφτομαι να το δοκιμάσω, καλύτερα όχι λες; Η άλλη απόχρωση είναι πολύ σκούρα;

    ReplyDelete