Thursday 17 February 2011

Καλέστε τα ματ

Λίγο quickie το ποστ, αλλά ορίστε τί μου αρέσει αυτή τη στιγμή..

(βλέπω μια τρίχα, σόρυ. μόλις ''μαγάρισα'' το ποστ μου)....


mac bamboo στο κινητό βλέφαρο και lower lash line, chanel bolide στη γωνία και radiant perfect purple 32 (τη σκούρα δαμασκηνί σκιά)για ένταση κατά μήκος των βλεφαρίδων και στη γωνία, αλλά και αντί για μολύβι. Αρκετά σικ, χειμωνιάτικο και ματ. Ειδικά την mac bamboo την οποία έχω τουλάχιστον πέντε χρόνια, είχα καιρό να τη χρησιμοποιήσω γιατί μου φαινότανε πολύ καφεκίτρινη και έβρισκα ότι δεν μου πήγαινε, με έκανε ιδιαίτερα χλωμή (nc20). Συνδυασμένη όμως με ''σκονισμένα'' δαμασκηνί κάνει μια ιδιαίτερη αντίθεση. Το όλο λουκ είναι ματ, το οποίο μου αρέσει για πρωί. Τελειώνουμε με δαμασκηνί μάσκαρα faux cils YSL.



Το ρουζ είναι Laura Mercier Wild Bouquet, αρκετά φυσικό και πολύ καλό για contouring ή άμα σας έχει τελειώσει η bronzing πούδρα (είναι αρκετά buildable).



Στα χείλη το ματ toffee 26 της Radiant, το οποίο μου θυμίζει εκείνα του bodyshop στην πράσινη συσκευασία που φορούσαμε στο Λυκείο.




Επίσης μου αρέσει αυτό -




Με εξιτάρει αυτή τη στιγμή το σκούρο μυστηριώδες σκονισμένο ματ γκρι σε όλο το μάτι και στο κάτω βλέφαρο μια δόση τυρκουάζ-ζαφειρένιου χρώματος. Μου αρέσει το smokey eye να φαίνεται λίγο όπως όταν ξυπνάμε το πρωί με υπολείμματα του μακιγιάζ στα μάτια(να μην φαίνεται δηλαδή τέλειο), αλλά ούτε και να φαίνεται πολύ έντονο. Γι αυτό αποφεύγω να το πλαισιώνω με σκούρο μαύρο μολύβι, εκτός και αν θέλω να είμαι σαν την Καίτη Γαρμπή. Τελειώνουμε με σκούρα μπλέ ή μαύρη μάσκαρα.



Μια δόση ανοικτού μπλε χρώματος στο κάτω βλέφαρο βρίσκω ότι σπάει λίγο τη μονοτονία ή την αγριάδα του smokey με έναν ευχαριστο τρόπο.

4 comments:

  1. Το ρουζ φαινεται τελειο!Απαιχτο χρωμα για καλοκαιρι!!
    xxx

    ReplyDelete
  2. Ax poly omorfa ola! :) Kala afto to anoixto mov tis radiant me trelainei!! ♥ x

    ReplyDelete
  3. einai oraio to anoikto mov alla den exei diarkeia re gmt. distixos. exei kai mia alli nea paleta me 'trelo' mov .tin 37...den tin exo dokimasei gia na sou po omos an exei diafora.

    nai to rouz einai kalo telika kai xrisimo giati stin arxi to eixa vrei to xroma zzz vareto. alla na pou ta vareta einai ta pio used...

    ReplyDelete
  4. Fobera ola..!
    Eidika thn deyterh idea me to mple sto katw blefaro thn latrepsa!
    Tha to dokimasw shmera kiolas..
    K to rouz fainetai poly omorfo xrwma..

    Filia! :)

    ReplyDelete