Wednesday 17 November 2010

Teal-total

Υπέκυψα στον πειρασμό.

..και αγόρασα το γνωστό μας Ski teal we drop της OPI. Κάτι συμβαίνει τις τελευταίες σεζόν με τα σκούρα χρώματα και φαίνονται πολύ σικ και ιδιαίτερα τα μπλε, πετρόλ ως εναλλακτική του μαύρου. Η ποιότητα της μάρκας είναι γνωστή σε όλους μας (μάλιστα τα προτιμώ απο τα essie και λόγω συσκευασίας, μιας και βρίσκω ότι το στρογγυλό μπουκάλι ειναι πιο φιλικό). Εδώ θα βρείτε διάρκεια, γυαλάδα, ενδιαφέρον χρώμα και καλή υφή. 4 σε 1.
Όταν το δοκίμασα, κοίταζα συνέχεια τα δακτυλά μου με απορία. Κάτι δεν μου πήγαινε. Ενώ είναι ένα ιν χρώμα, είναι απο αυτά που ταιριάζουν καλύτερα στους άλλους παρά σε μένα. Μου φάνηκε πολύ σκούρο, αλλά και κάπως ''επιθετικό''. Πιστέυω είναι ιδανικό χρώμα για εμο κοπέλα -αγόρι. Δεν έχει κάτι το μυστηριώδες, σαγηνευτικό ή σικ όπως έχουν τα σκούρα καφέ ή δαμασκηνί βερνίκια του χειμώνα. Απο την άλλη βρήκα ότι είναι απαραίτητο να φορἀς ιδιαίτερα αξεσουάρ, όπως ένα τεράστιο δακτυλίδι, για να το αναδείξεις, αλλιώς μού φαίνεται τελείως ''γυμνασιακό''. Όπως και να έχει μου φάνηκε σκοτεινό, απαισιόδοξο και άκομψο. Δηλαδή εάν φόραγα μαύρο βερνίκι, ένα και το αυτό. Όταν δε ξέβαψα τα νύχια μου, εκεί έγινε μάχη. Κατάφερα να τελειώσω μισό μπουκάλι ασετόν όχι γιατί δεν έβγαινε εύκολα, αλλά γιατί στο ξέβαμα, το βερνίκι λέκιαζε και τα δάχτυλα. Με λίγα λόγια, όχι κάτι ιδιαίτερο ή οριτζιναλ όπως για παράδειγμα εκείνο το Particuliere (taupe) της Chanel, που ενώ έχει φορεθεί πολύ, κάθε φορά που το βλέπω, ζηλεύω. Κάνει τη διαφορά, γιατί είναι modern classic.

4 comments:

  1. θα συμφωνήσω πως είναι ένα χρώμα επικίνδυνο,το έχω δει σε κοπέλες και μου φαινόταν πως τα νύχια τους είναι βρώμικα!
    μου αρέσει αλλά ναι,θέλει δαχτυλίδι βομβα που λένε και τα πιτσιρίκια!

    ReplyDelete
  2. δαχτυλίδι βομβA...oraio. :)

    ReplyDelete
  3. εμείς περνάμε υπέροχα στη δουλειά χαζεύοντας τα πετρόλ νύχια μου.
    -γιατι τα έβαψες μπλε;
    -δεν ειναι μπλε
    -α, οκ, γιατί τα έβαψες πράσινα;
    -δεν είναι πράσινα καλέ!
    (πλησιάζουν για να τα δουν)
    -α, ναι είναι πετρόλ! γιατί τα έβαψες πετρόλ.
    μετά μπαίνει ένας άλλος και ξαναγίνεται ο ίδιος διαλογος κοκ κι έτσι περνάει η μέρα.
    επίσης τώρα εχουν βγάλει όλες οι εταιρίες απειρα γκρι-καφε-taupe κ τα βλεπω παντου κ τα χω βαρεθει καπως

    ReplyDelete
  4. a oraio hobby exete vrei...den ksero den mou kathise kala to petrol. na doume tora me to anoikto galazio-prasino tis chanel, to Riva, ti tha ginei....kai ekeino eimai sigouri tha magepsei tous sinadelfous sou :)

    ReplyDelete