Tuesday 30 November 2010

Όλοι οι καλοί χωράνε

Γενικά δεν ειμαι φαν της παλέττας γιατί τις περισσότερες φορές έχουν συνδυασμούς άκυρους, δηλαδή χρησιμοποιείς μόνο μια σκιά ή ἐνα κραγιόν και τα υπόλοιπα πάνε χαράμι. Απο την άλλη, δυστυχώς ''σκοτώνουν'' το κίνητρο να αγοράσεις και άλλα καλλυντικά, γιατί τα έχεις όλα (και κραγιόν και σκιές) μαζεμένα σε μια παλέττα. Δηλαδή δεν μπορείς να δικαιολογήσεις παραπανίσιες αγορές.

Βέβαια κάτι γενέθλια, κάτι γιορτές, ορίστε τί έχω....
1. Elizabeth Arden, απο πρόπερσι τα Χριστούγεννα.

Η μάρκα δεν μου αρέσει σε γενικές γραμμές και δεν θα αγόραζα ποτέ τίποτα. Βέβαια η παλέττα με έχει κάνει να αναθεωρήσω. Οκ η συσκευασία δεν είναι το φόρτε της -- κανένα charm βρε παιδί μου - αλλά το περιεχόμενο είναι. Μπορεί οι σκιές να μην κάνουν εντύπωση, αλλά έχουν φοβερή υφή, στρώνουν απίστευτα, είναι ιδανικές για διακριτικά λουκ -παρόλο που μπορεί να φαίνονται έντονες δεν είναι- και όχι λουκ τύπου Tommy G (απλώς δείτε τους καταλόγους τους) και οι συνδυασμοί είναι απίστευτοι στο application. Αγαπημένα μου αυτή τη στιγμή το χρυσοbeige (golden) με το πράσινο shadow(τρίτο απο αριστερά). Κολακεύουν όσες έχουν ανοικτόχρωμα μάτια. Μπόνους - μου αρέσει που είναι όλα συνδυασμένα , οι σκιές με τα ρουζ - κάνουν τη ζωή μου ευκολότερη.

2. Nars 15.
Δυστυχώς η φωτό δεν είναι καλή. Οι σκιές δεν είναι γκρι, αλλά καφε-μπεζ και σαμπανιζέ....Περιέχει αρκετά μπεστ σέλλερ, πχ το ρουζ orgasm, το multiple south beach, τις σκιές abyssinia, alhambra....και κάποια κόκκινα κραγιόν manhunt, down below, τα οποία οκ για μένα είναι πολύ έντονα. Βέβαια τι θα περίμενε κανείς απο ''εορταστική'' παλέτα (για την δεκαπενταετία του Francois Nars) νιουντ και άχρωμα πραγματα?? Όχι. οι σκιές δεν μου αρέσουν όμως. Έχουν πολύ shimmer και είναι πολύ περλέ, μοιάζουν σαν τις σκιές Dior, που είχα περιγράψει σε παλαιότερο ποστ, αλλά βιάζομαι για να βάλω λινκ. Δυστυχώς περλέ σκιές = καταραμένα 80s....Τα κραγιόν απο την αλλη είναι οκ αλλά γιατί πχ δυο κόκκινα?? Δεν μπορώ να πώ ότι μου αρέσει ιδιαίτερα.

4 comments:

  1. Την παλέτα της Elizabet Arden την έχω κι εγώ, αλλά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Βρίσκω ότι οι σκιές δεν γράφουν καθόλου, εκτός ίσως από τα σκούρα χρώματα. Τα ρουζ συμπαθητικά είναι, αλλά δεν τρελαίνομαι. Δυστυχώς Nars δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει καλά λόγια. Απ' οτι καταλαβαίνω θα πρέπει να είσαι fan του πολύ απαλού/φυσικού μακιγιάζ και μάλλον δεν θέλεις σκιές που να γράφουν και να είναι σε έντονα χρώματα. Θα μπορούσες να δοκιμάσεις Bobbi Brown ή και Channel που είναι πάαααρα πολύ απαλές. :))

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. dn exw dokimasei kamia apo aytes tis markes alla oi skies channel einai mapa..kalyteres oi dior..k to tip ths ebdomadas..eida pou edwses to brabeio siropiastos sakis se peeling shisheido k 8a pw to ejhs..
    1 koutalaki mayrh zaxarh to anakateyoume me opoio galaktwma ka8arismou exoume, brexoume to proswpo k triboume..kante to k perimenw ta en8ousiwdh epifwnhmata!!

    ReplyDelete
  3. Kotitsa pou ta exeis mathei ola afta?....tha to dokimaso an kai ithela na rotiso I mavri zaxari mios gdernei to prosopo? I malakonei logo galaktomatos? Apo home made sintages exo dokimasei mono giaourti sta mallia. Hehe. Geia sou arietta. Loipon eksartatai pos to vlepei kaneis.kano sixna to smokey eye look Den eimai tou telios natural alla den mou aresei kai I poli pigmented skia pou afinei apotipoma. Vrisko oti varainei to mati to vlemma tin tsaxpinia. Dior kai chanel den mou aresoun idiaitera, an kai exo. Vrisko oti orismenes den exoun diarkeia I oti kapoies einai varetes, xliares etc. Bobbi brown den exo skies giati tis vrisko poli natural i "varetes". Mou aresoun oi mones skies tis guerlain, kai kapoies seventeen kai deborah plaka plaka, pou dinoun elafri xroma xoris na fainetai too much.oi skies tis arden pantos mou aresan poli gia tous oraious sindiasmous kollakeftikous gia kastanes, skies pou doulevontai efkola xoris na trivontai ops I givenchy kai to gegonos oti ola einai sindiasmena Nomizo pos molis ekana diatrivi stin skia.

    ReplyDelete
  4. oxi dn gdernei ka8olou giati liwnei..egw pairnw mia pou einai k san notismenh..dn 8ymamai thn marka alla thn exoun sta super market se sakoulaki diafano...kanw apisteytes syntages kallyntikwn....8a sas lew mia thn fora..mhn sas kaloma8ainw!
    :P
    meta 8a arxisoume syntages gia spitika sapounia!alh8eia pou meneis k exei strwsei xioni???

    ReplyDelete