Monday 25 October 2010

Το Νησί

Περιμένοντας με ανυπομονησία το τρίτο επεισόδιο της αγαπημένης μας τηλεοπτικής σειράς (πάλι θα πέσει κλάμα), μου ρθε φλας για το δικό μου island product item: δηλαδή αν είχα ξεμείνει σε ένα νησί ή αν έπρεπε να πάω σε ένα απομονωμένο μέρος, ποιό θα ήταν το must have μέικ απ προιόν που θα είχα σίγουρα ή θα έπαιρνα μαζί μου?? Το ρουζ, δίχως άλλη σκέψη. ΄Εχω πάνω απο 20 καθότι, ότι ευχαρίστηση παίρνει η Κάρι Μπραντσω απο τα Μανόλος, εγώ την παίρνω απο τα ρουζ. Είναι εκείνο το προιόν το οποίο φωτίζει αλλά και δίνει ένα νορμάλ σχήμα στο πρόσωπο μου (τουτέστιν ζυγωματικά), μιας και είμαι στρογγυλοπρόσωπη - χωρίς το ρουζ, νοιώθω πραγματικά ''γυμνή'' (σικ). (Τώρα βέβαια που τα βλέπω όοοοολα στη σειρά, σκέφτομαι πόσα ρουζ μπορεί πια να έχει κανείς, έλεος...)

Τι περιλαμβάνει η λίστα?
Chanel Reflex+Fandango, Laura Mercier Wild Bouquet, Bobbi Brown (den thimamai), Shiseido Soft Orange+Rosy Beige, Clarins (discontinued), Korres Coral, Clarins Rasberry, Mac Pink Swoon+Dame, Dior Dentelle, κάτι απαίσια Givenchy etc etc....










Οι νικητές για μένα όμως είναι τα δυο επόμενα - Radiant Peach 125 και Seventeen 42 Shining Finesse.




Το πρώτο φαίνεται έντονο, αλλά δίνει ένα φοβερό χρώμα σε χλωμές, κιτρινιάρικες επιδερμίδες (σαν την δική μου ή στο πιο κομψό NC20) χωρίς να φαίνεται υπερβολικό. Μου αρέσει να το συνδυάζω με καφετιά/νιουντ ματ κραγιόν. Αν και φαίνεται έντονο, δεν είναι. ΑΝτιθέτως φοριέται και το χειμώνα. Καλή υφή και φοβερή διάρκεια (και δεν το λέω επειδή είναι ελληνική μάρκα -αν δεν παινέψεις το σπίτι σου κτλ....)

Το δεύτερο ανήκει πια στο δικό μου Χωλ οφ Φέιμ, για να μην πω ότι είναι το καλύτερο έβερ...ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΛΛΟ. Ταιριάζει με πολλές αποχρώσεις κραγιόν, έχει πολύ καλή διάρκεια, έχει επίσης λίγο shimmer, χωρίς όμως να είναι έντονο λες και έχεις ιδρώσει, και ένα φοβερό ροζ-δαμασκηνί χρώμα να το πω, δεν ξέρω πώς να το πω. Βρίσκω όμως ότι αν έχεις επιδερμίδα NC20 και καστανό μαλλί, είναι φανταστικό. Είναι το χρώμα μου, πως να το πω. Το αποτέλεσμα είναι απίστευτα φυσικό και κολακευτικό. Τελικά η ευτυχία είναι πολύ πιο κοντά μας απο όσο θέλουμε να πιστεύουμε. Δίπλα μας. Στη Seventeen.

9 comments:

  1. Χα χα! Εχεις δίκιο για το ρουζ κι εγώ αυτό θα διάλεγα να πάρω μαζί μου στο νησι:)

    ReplyDelete
  2. come on sista! :) ela na kanoume to diko mas fan club.

    ReplyDelete
  3. χαχα, sorry αλλα εγω θα επαιρνα πουδρα sisheido με spf. αποδειξη οτι εχω μονο μια πουδρα αλλα 4-5 ρουζ, αρα δενε χω βρει ακομα το ιδανικο (αν και θα καταληξω μαλλον προς το nars orgasm)

    ReplyDelete
  4. Στο νησί εγώ παίρνω κονσιλεράκι χαλλλαρά, καθώς κι εγώ κιτρινιάρα (2οαράκι), αλλά ΚΑΙ ΜΕ μαύρους κύκλους! υπέροχο.
    Θα συμφωνήσω όμως με το ότι το ρουζ αμέσως αλλάζει το γυναικείο πρόσωπο. Μαζί σου!
    Λατρεύω κι εγω το πίτσι κολορ της ράντιαντ. Στη συσκευασία φαίνεται τόσο έντονο, αλλά αν το δοκιμάσεις... είναι το ιδανικό χρώμα. και κατά τη γνώμη μου απόλυτα φυσικό!

    ReplyDelete
  5. Αγαπώ Seventeen Shining Finesse <3

    ReplyDelete
  6. Η αλήθεια όμως είναι ότι κάτι muted δαμασκηνί undertones που είχε, τα έχουνε βγάλει/ελαττώσει στις τελευταίες παρτίδες, νομίζω έχει αλλάξει κάπως η χρωματική σύνθεση, δεν είμαι σίγουρη τι ακριβώς.. το έχει προσέξει κανείς άλλος ή είναι ιδέα μου??

    ReplyDelete
  7. Και το ξέρω ότι γίνομαι über σπαστική με τα συνεχόμενα σχόλια, αλλά δεν το κάνω επίτηδες, μου έρχονται ένα-ένα!

    Κάτι επίσης σημαντικό? Είναι τελείως dupe για το ever famous Stereo Rose !!!

    Αυτά. Δεν περιγράφω άλλο ! :p

    ReplyDelete
  8. anonymous....oxi kane osa sxolia theleis. den to exo paratirisei giati ta seventeen ta anakalipsa prosfatos. opote den to ksero afto. alla shining finesse rules. den iksera oti itae dupe tou stereo rose kiolas (exoune lisaksei oles me afto). :) merci gia to comment (s) sou

    ReplyDelete
  9. ωραιο το seventeen..λεω να το παρω κι εγω..μηπως μπορεις να μου πεις τιμη?

    ReplyDelete