Wednesday 16 June 2010

Μυαλό για μπίζνες και κορμί για αμαρτίες



Η κρέμα σώματος νομίζω είναι όχι μόνο το πιο άχαρο κομμάτι της γυναικείας περιποίησης, αλλά και το πιο βαρετό. Θέλει υπομονή να την απλώσεις, ειδικά σε μέρη που δεν φτάνεις πχ στην πλάτη, υπομονή για να στεγνώσει, αλλιώς αφήνει λεκέδες στο ρούχο, αλλά και ένα γενικό κουράγιο,γιατί ειδικά τον χειμώνα, εμένα προσωπικά με παγώνει. Το γεγονός ότι θες και μια δεύτερη, πιο ''βαριά'' για τις φτέρνες, με κάνει να βαριέμαι περισσότερο. Γιατί δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα με ένα προιόν???
Τί θέλω απο την κρέμα σώματος - Να την απλώνεις και να στεγνώνει αμέσως, χωρίς να τρίβεις, για να απορροφηθεί, με τις ώρες τον εαυτό σου, κάτι που το βρίσκω εντελώς ναρκισιστικό. Α και να μην αφήνει λιπαρότητα. Μου τη δίνει να νιώθω πχ ότι ''κολλάω''. Αγαπημένη μου είναι μια της Phytofarm με άρωμα πράσινο τσάι, απίστευτη για το καλοκαίρι γιατί είναι δροσερή και διακριτικἠ. Για το χειμώνα, είμαι φαν της Apivita με σύκο και αλόη, την οποία προτείνω ειδικά σε όσες τους αρέσουν τα gourmand αρώματα. Μια φίλη μου μού την πρότεινε και απο τότε δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι άλλο. Διαρκεί τουλάχιστον ένα μήνα και στοιχίζει 11 ευρώ περίπου, ενώ της Phytofarm, 6 (στο περίπου).

3 comments:

  1. εγώ έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ body lotion και αυτό γιατί ακριβώς μου σπάει τα νεύρα η λιπαρότητα που αφήνουν. Ενυδατώνω το δέρμα μου με λάδι σώματος, αμέσως μετά το ντους.
    Αν θέλω άρωμα και δεν θέλω να βάλω την κολόνια μου, θα προτιμήσω αντίστοιχη λοσιόν της σειράς...
    γουελκαμ του μπογκινγκ

    ReplyDelete
  2. λάδια σώματος δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. τί προτείνεις?? και πόση ώρα περιμένεις να στεγνώσουν...περιμένω της προτάσεις σου και θεεεενκς καλώς σασ βρήκα.

    ReplyDelete
  3. αλλάζω συνέχεια, έχω τουλάχιστον 4 μισοτελειωμένες. διαπιστώνω ότι πιο πολύ καταλήγω στο body shop γιατί έχουν συνεχώς καινούρια φρουτώδη αρώματα

    ReplyDelete