My saturation point μετά απο αναδιοργάνωση, editing, κρύψιμο προιόντων που είναι ''χειμερινά'', εγκατάλειψη προιόντων (γιατί δεν χωρούσαν στη βαλίτσα) στην Αθήνα, κτλ κτλ κτλ είναι αυτό (έλεος)....

Εντάξει βλέποντας αυτό, πραγματικά αισθάνομαι ότι μιλάμε για απληστεία εις διπλούν (και τριπλούν και τετραπλούν και ό,τι θέλετε)
Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη, πριν καλέσετε τους Make up Anonymous, όχι μόνο να σταματήσω να αγοράζω, αλλά και να τελειώσω αρκετά πράγματα.
Ειδικά, μέσα σε αυτό το perspex κουτί απο τα Muji, έχω βάλει όλα αυτά που θέλω να τελειώσω αυτό το καλοκαίρι.
Και απο την καλή....
Και απο την ανάποδη....
Άντε να τελειώνουμε!