Μου αρέσουν πολύ τα έντονα χρώματα, και αν και δεν ξέρω αν θα φόραγα κίτρινο μανό ποτέ, εντούτοις μου αρέσει ότι μπορούν εύκολα να σου αλλάξουν διάθεση με τον larger than life χαρακτήρα τους.
Έτσι, όταν είδα αυτήν την φωτογραφία ((image taken from fruitylashes.com) απο την καλοκαιρινή συλλογή του Dior, Summer Mix, θέλησα να κάνω και εγώ το δικό μου χρωματικό μιξ.
Παλιό κολιέ, Christina Darras, Golden Rose lipstick, MAC gloss 'Pink Poodle' (επίσης παλιό, το οποίο προσπαθώ να τελειώσω)
Ο συνδυασμός είναι ένα χαρούμενο ανοικτό φούξια, το οποίο συνδυάζω με λίγη πούδρα μπρονζέ και λίγο μάσκαρα και έξω απο την πόρτα. Α, βάζω και λίγο cheek stain απο μια παλιά συλλογή της L'Occitane, Peony (μοιάζει λίγο με το Bronze Glimmer Cheektint του Bodyshop). Το όλο αποτέλεσμα είναι θηλυκό, καλοκαιρινό και με κάνει για κάποιο λόγο να φαίνομαι ''μαυρισμένη'' ή πιο κόκκινη.... γενικώς δεν φαίνομαι τόσο ωχρή.
Το cheek stain έχει ένα πολύ ελαφρύ shimmer, αλλά το αποτέλεσμα είναι τόσο φυσικό και πανέμορφο... Το χαιλάιτ είναι η υπέροχη τριανταφυλλένια μυρωδιά που ξεχύνεται όταν ανοίγεις τη συσκευασία. Πραγματικά, είναι απερίγραπτη. Απλώνεται εύκολα, χωρίς να φράζει τους πόρους ή να λεκιάζει τα δάκτυλα. Επειδή παλιότερα είχα τα Rosietint (λεκιάζει) και Posietint (δεν φαίνεται καν στα μάγουλα, ενώ επίσης λεκιάζει τα δάκτυλα) της Benefit, έχω να πώ ότι το παρών προιόν της L'Occitane είναι απείρως ανώτερο - και τέλειο και για παραλία (πολυχρηστικό, φυσικό, κτλ κτλ)


