Showing posts with label great inventions. Show all posts
Showing posts with label great inventions. Show all posts

Monday, 2 July 2012

Κίνηση ματ

Κλισέ τίτλος, αλλά..... λόγω ζέστης, ιδού τα προιόντα τα οποία εμπιστεύομαι για την καταπολέμηση της λιπαρότητας και των αντιαισθητικών μαύρων στιγμάτων, τα οποία δημιουργούνται με την υπερβολική ζέστη.



Αρχίζω με το καθαριστικό. Ren ClearCalm3 Clay Cleanser. Είναι ένα καθαριστικό με βάση τον άργιλο, δηλαδή απορροφά όλη την λιπαρότητα που μπορεί να νιώθετε αλλά και που σίγουρα φαίνεται, δίνοντας στην επιδερμίδα μια ματ όψη. Το είχα πάρει το χειμώνα απο το e-shop της Ren, γιατί είχανε έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά (δίνανε και 5 δωρεάν δείγματα μαζί με κάθε αγορά). Τα Ren είναι γνωστά, γιατί εκτός απο ανακυκλώσιμες συσκευασίες, δεν περιέχουν 'Synthetic fragrance, petrochemicals, sulfate detergents, synthetic colours, animal ingredients * και parabens'. Στην αρχή δεν μου άρεσε - ο λόγος ήτανε ότι παρόλο που λέει ότι δεν έχει συνθετικά αρώματα, εντούτοις βρήκα τη ''φυσική'' μυρωδιά του άργιλου που περιέχει, λίγο έντονη (κάτι ανάλογο είχα πάθει και με την κρέμα ματιών με γιασεμί της Apivita). Το προσπέρασα όμως και τώρα που ήρθε το καλοκαίρι, το καθαριστικό αυτό μου ήρθε κουτί. Η υφή του δεν μοιάζει με τον γνωστό αφρό, ούτε είναι σε μορφή τζελ, αλλά μοιάζει με ένα λευκό paste, το οποίο όμως δεν είναι βαρύ, αλλά διαλύεται με το νερό. Το μόνο κακό όμως είναι ότι αφήνει υπολείμματα στον νιπτήρα. Ένα άλλο ωραίο ελαφρύ καθαριστικό που δοκίμασα πρόσφατα είναι το Special Cleansing Gelτης Dermalogica. Είναι άοσμο και άχρωμο. Αν έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα, μια χαρά.

Μετά, μια καλή λοσιόν για λιπαρά δέρματα είναι αυτή του Mario Badescu, απο τη σειρά Seaweed. Εδώ την βλέπουμε σε γενναιόδωρο δείγμα απο το Beautybay.com, το οποίο μου την είχε στείλει επίσης το χειμώνα μετά απο κάτι αγορές. Δεν είναι βαριά, δεν ερεθίζει, δροσίζει - έχει ένα ελαφρύ άρωμα βέβαια - αλλά οκ για λιπαρά δέρματα μια χαρά. Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα όπως συνήθως κάνουν τέτοιες λοσιόν και αυτό νομίζω είναι και το ατού της.


Για έξτρα περιποίηση, προτείνω ένα σύστημα beaute ''θεραπείας'' που στόχο έχει να μειώσει ακόμα περισσότερο την λιπαρότητα, να καθαρίσει όσους πόρους έχουν φράξει και να σας κάνει επιτέλους έναν ολοκληρωμένο άνθρωπο που μπορεί να χαρεί το καλοκαίρι και τις ψηλές θερμοκρασίες του, χωρίς ενδοιασμούς και shiny face.

Η μάσκα με άργιλο της Apivita (έχει γύρω στα 14 ευρώ, αλλά κάποιες φορές βάζουνε και ένα 10τοις εκατό έκπτωση), είναι μια καλή λύση εάν δεν έχετε πολλύ ώρα στη διάθεσή σας. Εγώ βάζω λίγο προιόν σε όλο το πρόσωπο και το ταμπονάρω. Το αφήνω δέκα λεπτά, και αντίο λιπαρότητα. Το καλοκαίρι θα έλεγα ότι την χρησιμοποιώ σίγουρα 3 φορές την εβδομάδα, μιας και είναι ελαφριά (δεν θα την πρότεινα για βαθύ καθαρισμό δηλαδή) και δεν προκαλεί ούτε ερεθισμούς, ούτε τίποτα.

Εάν όμως έχετε καιρό και θέλετε κάτι πιο βαθύ σε καθαρισμό, μια είναι η λύση - Caladerm. Είναι μια μάσκα για ακνεικά δέρματα, αρκετά πηκτή που την απλώνω είτε στη μύτη (αφαιρεί τα μάυρα στίγματα) είτε σε όλο το πρόσωπο (κυριολεκτικά 'ξεζουμίζει' το πρόσωπο απο κάθε ίχνος λιπαρότητας, δίνοντας ένα ματ εφέ που διαρκεί αρκετά) όλο το βράδυ. Θα έλεγα πώς, απο τότε που μου την 'σφυρίξανε', είναι η ανακάλυψη του αιώνα για μένα, η ανακάλυψη του τροχού, ένα πράγμα. Για όσους ταλαιπωρούνται απο όλα αυτά τα οποία περιγράφω, πραγματικά ειναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Κοστίζει γύρω στα 16 ευρώ και επίσης να αναφέρω πώς δεν δημιουργεί ερεθισμούς.

(Να αναφέρω επίσης πώς ένα πολύ καλό προιόν για σύσφιξη πόρων, τώρα που μιλάμε για λιπαρότητα και τρόπους μείωσής της είναι και το L'Oreal DermaGenesis Pore minimising serum. Το μπουκαλάκι εμένα μου κρατάει 25 ημέρες, αλλά είναι ένα προιόν που πραγματικά κάνει δουλειά και είναι πια στα αγαπημένα μου.)

Τέλος ένα ματ primer είναι επίσης ο καλύτερος φίλος μας αυτές τις ημέρες. Προς το παρόν δοκιμάζω αυτό της Neal's Yard Remedies. Ακόμα δεν έχω αποφανθεί, βέβαια.

Αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο, ακούω και τα δικά σας κατά της λιπαρότητας, αγαπημένα προιόντα.