Ο μήνας που πέρασε χαρακτηρίστηκε απο μια εμμονή ναι μεν σε καλοκαιρινά λουκ, αλλά λουκ που διακρίνονται απο μια φυσικότητα, θα έλεγα. Δυστυχώς λόγω περίεργου καιρού, δεν είχα πάντα όρεξη για έντονα κοραλλί, προτιμώντας ήσυχα ροζ που φώτιζαν την επιδερμίδα.
Ένα απο αυτά είναι το Rivage (50) της Chanel, απο τη σειρά Rouge Coco Shine. Το έχω ήδη ένα χρόνο και τελειώνει, αλλά είναι μια πανέμορφη απρόχρωση ροζ με sheer, καλοκαιρινό εφέ, που φωτίζει μια μαυρισμένη (ή περασμένη με αρκετό bronzing powder) επιδερμίδα. Μου αρέσει γιατί μοιάζει φυσικό και είναι κατάλληλο για πρωινά, για γραφείο. Η μυρωδιά δε των κραγιόν της σειράς - υπέροχη. Σαν βανίλια. Στο δείγμα φαίνεται σχεδόν αόρατο, αλλά δεν είναι. Γενικά τα κραγιόν της σειράς αυτής έχουνε τη δική τους μαγεία. Πρέπει να τα δοκιμάσεις στο σταντ και ίσως και στα χείλια σου για να βρείς την απόχρωση που σου ταιριάζει και να δείς και αν και το αποτέλεσμα φαίνεται, αλλά άμα το βρείς, είναι πολύ όμορφα για το καλοκαίρι, ιδιαίτερα για φυσικές εμφανίσεις.
Rivage swatch -
Άλλα αγαπημένα, είναι και αυτά -
Radiant ρουζ στην απόχρωση Peach
Μια μικρή παλέττα με ματ φυσικά χρώματα απο τον Dior, με την ονομασία Incognito.
Λοιπόν το ρουζ είναι απο τα αγαπημένα μου. Θεωρώ πώς όλες πρέπει να έχουν ένα ρουζ Radiant στο νεσεσέρ τους, μιλάμε για κλασσική αξία. Έχουν ωραία συσκευασία και καλή υφή, έχουν μια τεράστια χρωματική παλέττα και το κυριότερο, θεωρώ πώς αυτή η χρωματική γκάμα ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ στα χρώματα της ελληνίδας. Πχ αυτό το πιτς, που έχω τουλάχιστον δυο χρόνια τώρα, φαίνεται πολύ έντονο - δεν είναι όμως. Φωτίζει μια ωχρή επιδερμίδα δίνοντας ένα φυσικό χρώμα υγείας (χωρίς να με κάνει να φαίνομαι κιτρινιάρα, όπως κάνει ένα παρόμοιο ρουζ, το Style της Mac, που πορτοκαλίζει και δεν μου πάει καθόλου).
Μετά, το άλλο που ''ξέθαψα'' σε κάποια φάση αναδιοργάνωσης, ήτανε μια μικρή παλετίτσα με φυσικά ματ χρώματα, την οποία πρέπει να την απέκτησα ως δώρο (!!) με κάποια αγορά κραγιόν εδώ και χρόνια. Πραγματικά ούτε την είχα ανοίξει ΠΟΤΕ να τη δοκιμάσω. Τι βλακεία! Το όνομά της, δε, το θεωρώ πολύ πετυχημένο, γιατί δίνει ένα ωραίο natural brown εφέ, ενώ έχει ματ κατά κόρον με κάποια shimmery(αλλά όχι πολύ) finishes, τα οποία σε βγάζουν ασπροπρόσωπη όλη την ημέρα. Ειδικά το καφέ και το καφέ γκρί (τα δυο χρώματα στο κάτω μέρος) είναι ιδιαίτερα ευκολοφόρετα και κολακεύουν όλους τους τύπους.
Το μανό της Deborah Lippman Glitter in the Air, συνεχίζει να μου αρέσει, ενώ επίσης μου αρέσουν και τα μαντηλάκια που αφαιρούν ασετόν (για emergencies)της Septona (2 και κάτι ευρώ για δέκα, αν θυμάμαι καλά).
Για την περιποίηση του προσώπου ξεχώρισα το γαλάκτωμα καθαρισμού της Caudalie, το οποίο έχει μια φανταστική υφή (κάτι ανάμεσα σε τζελ και γαλάκτωμα) και ενώ λέει ότι είναι για ξηρά δέρματα, εγώ το βρήκα ιδιαίτερα δροσιστικό, χωρίς να αφήνει καμία λιπαρότητα στο δέρμα. Θα το ξαναπάρω σίγουρα.
Επίσης ξεχώρισα το Overnight Exfoliator της Sarah Chapman, το οποίο χρησιμοποιώ τρείς φορές την εβδομάδα το βράδυ σε όλο το πρόσωπο, τα χέρια και το ντεκολτέ. Λέει πώς κάνει απολέπιση όσο εσύ κοιμάσαι και ξυπνάς το πρωί με το νέο καθαρό πρόσωπο. Στην αρχή δεν μου άρεσε, μετά που το πήρα πιο ζεστά και το χρησιμοποιούσα σε σταθερή βάση, είδα ότι ναι πήρε καιρό, αλλά βλέπω διαφορά στην επιδερμίδα - τουτέστιν την αισθάνομαι πιο απαλή. Δεν ερεθίζει επίσης, αλλά είναι τσουχτερό στην τιμή (στα Space NK). Τέλος δοκίμασα την κρέμα ματιών Capture Total του Dior. Το δείγμα κράτησε τρεις εβδομάδες και.... Δεν θες πολύ. Είναι μια καταπληκτική αλλά πανάκριβη κρέμα για όσες πάσχουν απο αφυδάτωση στην περιοχή, υποφέρουν απο το γνωστό ''πόδι της χήνας'' και θέλουν κάτι έξτρα. Υπέροχη υφή και αίσθηση - ούτε πολύ βαριά, ούτε πολύ ελαφριά, ενυδατώνει πολύ καλά, χωρίς να αφήνει καμία λιπαρότητα στην περιοχή, ένα στοιχείο που έχουν οι ''βαριές'' κρέμες. Εδώ κοστίζει 69 λίρες, που σημαίνει ΄΄χαιρέτα μου τον πλάτανο''. Να 'ναι καλά η κοπέλα που μου δωσε το δείγμα.