Showing posts with label παλέττες. Show all posts
Showing posts with label παλέττες. Show all posts

Tuesday, 30 November 2010

Όλοι οι καλοί χωράνε

Γενικά δεν ειμαι φαν της παλέττας γιατί τις περισσότερες φορές έχουν συνδυασμούς άκυρους, δηλαδή χρησιμοποιείς μόνο μια σκιά ή ἐνα κραγιόν και τα υπόλοιπα πάνε χαράμι. Απο την άλλη, δυστυχώς ''σκοτώνουν'' το κίνητρο να αγοράσεις και άλλα καλλυντικά, γιατί τα έχεις όλα (και κραγιόν και σκιές) μαζεμένα σε μια παλέττα. Δηλαδή δεν μπορείς να δικαιολογήσεις παραπανίσιες αγορές.

Βέβαια κάτι γενέθλια, κάτι γιορτές, ορίστε τί έχω....
1. Elizabeth Arden, απο πρόπερσι τα Χριστούγεννα.

Η μάρκα δεν μου αρέσει σε γενικές γραμμές και δεν θα αγόραζα ποτέ τίποτα. Βέβαια η παλέττα με έχει κάνει να αναθεωρήσω. Οκ η συσκευασία δεν είναι το φόρτε της -- κανένα charm βρε παιδί μου - αλλά το περιεχόμενο είναι. Μπορεί οι σκιές να μην κάνουν εντύπωση, αλλά έχουν φοβερή υφή, στρώνουν απίστευτα, είναι ιδανικές για διακριτικά λουκ -παρόλο που μπορεί να φαίνονται έντονες δεν είναι- και όχι λουκ τύπου Tommy G (απλώς δείτε τους καταλόγους τους) και οι συνδυασμοί είναι απίστευτοι στο application. Αγαπημένα μου αυτή τη στιγμή το χρυσοbeige (golden) με το πράσινο shadow(τρίτο απο αριστερά). Κολακεύουν όσες έχουν ανοικτόχρωμα μάτια. Μπόνους - μου αρέσει που είναι όλα συνδυασμένα , οι σκιές με τα ρουζ - κάνουν τη ζωή μου ευκολότερη.

2. Nars 15.
Δυστυχώς η φωτό δεν είναι καλή. Οι σκιές δεν είναι γκρι, αλλά καφε-μπεζ και σαμπανιζέ....Περιέχει αρκετά μπεστ σέλλερ, πχ το ρουζ orgasm, το multiple south beach, τις σκιές abyssinia, alhambra....και κάποια κόκκινα κραγιόν manhunt, down below, τα οποία οκ για μένα είναι πολύ έντονα. Βέβαια τι θα περίμενε κανείς απο ''εορταστική'' παλέτα (για την δεκαπενταετία του Francois Nars) νιουντ και άχρωμα πραγματα?? Όχι. οι σκιές δεν μου αρέσουν όμως. Έχουν πολύ shimmer και είναι πολύ περλέ, μοιάζουν σαν τις σκιές Dior, που είχα περιγράψει σε παλαιότερο ποστ, αλλά βιάζομαι για να βάλω λινκ. Δυστυχώς περλέ σκιές = καταραμένα 80s....Τα κραγιόν απο την αλλη είναι οκ αλλά γιατί πχ δυο κόκκινα?? Δεν μπορώ να πώ ότι μου αρέσει ιδιαίτερα.