Showing posts with label πάστωμα α λά Ασιατικά. Show all posts
Showing posts with label πάστωμα α λά Ασιατικά. Show all posts

Thursday, 19 July 2012

Layering

Μια γνωστή μού έλεγε κάτι πολύ ενδιαφέρον, ότι οι φόρμουλες σε γνωστές κρέμες δεν είναι ίδιες σε Ευρώπη και Ασία και αυτό γιατί οι Ασιάτισσες προτιμούν λεπτόρρευστες κρέμες, τις οποίες απλώνουν την μία μετά την άλλη για την καταπολέμηση διάφορων προβλημάτων (αντιγηραντικές, για μαύρα στίγματα κοκ). Μού έλεγε λοιπόν πώς απλώνουν κάθε φορά τουλάχιστον 8 τέτοιους ορούς, κρέμες. Εγώ που ποτέ δεν έχω πάει Ασία, αλλά βλέπω γύρω μου τα καταπληκτικά προσωπάκια τους, την πίστεψα.

Έτσι, τον τελευταίο καιρό κάνω και εγώ το ίδιο κόλπο με το layering (προσαρμοσμένο σε πιο λογικά πλαίσια βέβαια) και έχω να καταθέσω πώς κάτι ξέρουν οι Ασιάτισσες.

1. Πρόσωπο

Το Corrective Solution της Kiehl's το αγόρασα πρόσφατα (θα κάνω και σύγκριση με το Pigment Control της Vichy σε επόμενο ποστ) και είναι ένα προιόν για την καταπολέμηση των πανάδων (σημ. μην τις μπερδεύετε με τις ελιές). Είναι διάφανο και μοιάζει με ελαφρύ τζελ, το οποίο απορροφάται ΑΜΕΣΩς, χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Το πήρα γιατί έχει πολύ καλή τιμή (35 λίρες εδώ) και γιατί ένας φίλος Ασιάτης με έπεισε πώς πρέπει να το πάρω και εγώ. Αυτός έχει πολύ λιπαρό δέρμα, με έντονη γυαλάδα και κάποιες έτσι ατέλειες απο σπυράκια. Του το σύστησε η ειδικός της Kiehl's και απο τότε που το χρησιμοποιεί, έχει λέει δει μια πιο φωτεινή επιδερμίδα. Βασικά όλο αυτό μου λέει κάθε φορά που συναντιόμαστε. Έτσι το πήρα και εγώ. Το χρησιμοποιώ τρείς εβδομάδες τώρα και μπορώ να πώ πώς εντάξει δεν έχει εξαφανίσει πανάδες ακόμα, αλλά τα στίγματα απο μαραμένα σπυράκια έχουν σίγουρα εξασθενήσει, μην πω εξαφανιστεί. Βλέπω επίσης και εγώ σημαντική διαφορά στην φωτεινότητα της επιδερμίδας. Μετά βάζω τον αναπλαστικό paraben-free ορό της Bakel και τα βράδια απλώνω και το overnight exfoliating booster της Sarah Chapman και παρόλο που παστώνομαι με τόσα, η επιδερμίδα μου έχει αλλάξει - πιο λαμπερή, πιο φωτεινή, πιο απαλή και καλύτερα ενυδατωμένη, χωρίς να την νοιώθω ''βαριά'' ή λιπαρή. Οι υφές των παραπάνω προιόντων είναι τόσο ελαφριές που πραγματικά και ζέστη να κάνει, δεν νοιώθω ότι την επιβαρύνω. Νομίζω πώς αυτό είναι το τρυκ - προιόντα με σουπερ ελαφριές υφές.


2. Σώμα

Το καλοκαίρι, μού αρέσει η επιδερμίδα (τα πόδια, οι ώμοι) να φαίνεται λαμπερή, να γυαλίζει ένα πράγμα, κάτι που σημαίνει πολύ καλή ενυδάτωση. Το layering σε αυτή την περίπτωση είναι πραγματικά σωτήριο, γιατί η επιδερμίδα με τα μπάνια και τα ντούς αφυδατώνεται πιο εύκολα. Έτσι μετά απο ένα καλό σκραμπ, μου αρέσει να περνάω το σώμα μου με ξηρό λάδι (εδώ με άρωμα λεμόνι απο τον Dr. Hausckha) και να βάζω καπάκι και ένα ''πλούσιο'' body butter (εδώ ένα της Laura Mercier με άρωμα καρύδας, απο τις περσινές καλοκαιρινές εκπτώσεις, του οποίου όμως η μυρωδιά είναι λίγο βαριά για καλοκαίρι). Αν και προσπαθώ να είμαι πιο μίνιμαλ με τα καλλυντικά, τελικά βλέπω πώς κάποιες φορές το ''έξτρα'' κάνει θαύματα. Μετά απο μια τέτοια περιποίηση, πραγματικά αισθάνομαι την επιδερμίδα μου πιο ωραία, πιο ελαστική.

Ένα άλλο ωραίο layering tip, που διάβασα σήμερα, είναι αυτό που δίνει η μέικ απ άρτιστ Μαρία Παγωνάκη στο ">μπλόγκ της και το οποίο κάνω κλόπι πέιστ γιατί είναι ιδιαίτερα έξυπνο.

''Αναμείξτε 1 η 2 σταγόνες baby oil με το make up σας και απλώστε το στα πόδια για μεταξωτή όψη. Τα γυμνά πόδια οφείλουν να είναι άψογα όταν τα εκθέτετε το καλοκαίρι.''


3. Μαλλιά.

Στο ίδιο πνεύμα και η περιποίηση των μαλλιών. 'Ετσι, μετά το λούσιμο, και πριν το στέγνωμα βάζω και τα εξής - Τον ορό Phytodensium τον ξέρουμε και απο πριν, για μένα πια απαραίτητο προιόν που δυναμώνει την τρίχα. Μετά περνάω το μαλλί με το balm της Phyto, το οποίο έχω καιρό, αλλά αξιώθηκα να το ανοίξω πρόσφατα. Είναι ένα λεπτόρρευστο τζελ/λάδι και στην αρχή, μπορώ να πω πώς αυτό με τρόμαξε. Λέω τώρα θα είναι σαν έχω βάλει το κεφάλι μου μέσα σε τενεκέ λάδι, αλλά όχι...καμία σχέση. Κάνει το μαλλί σούπερ μαλακό και είναι ένα φανταστικό προιόν για το πιστολάκι, μιας και ισιώνει και λίγο το μαλλί, χωρίς να το λαδώνει (σημαντικό). Παρόλο που έχω αδύναμο, λιπαρό και σπαστό μαλλί (όλα τα μωρά στην πίστα) πραγματικά το εν λόγω προιόν είναι θαυματουργό. Το Silk Therapy της Biosilk το είχα ανακαλύψει πέρυσι μέσω της princessepenny (το είχα αγοράσει απο lookfantastic) και παρόλο που είναι κατάλληλο για να τιθασεύει και να περιποιείται το βαμμένο, ξηρό μαλλί, θα έλεγα ότι είναι επίσης πολύ καλό για να κάνει το λιπαρό μαλλί να στέκεται πιο ωραία. Πώς το χρησιμοποιώ? Βάζω λίγο προιόν στα χέρια μου και περνάω τις άκρες μόνο. Το μόνο που δεν μπορώ στο εν λόγω προιόν είναι η δυνατή μυρωδιά - έχει έτσι ένα έντονο άρωμα. Τέλος περνάω και άλλη μια δόση με το straightening balm του Trevor Sorbie (5 λίρες) και όλα μια χαρά - μαλλί κομμωτηρίου για δυο μέρες τουλάχιστον.