Μια που τις προάλλες μιλάγαμε για τις ''χαρούμενες διακοπές'' και για καλοκαιρινό διάβασμα με συζήτηση περί 'φυτών', ε, σήμερα σκέφτηκα να μιλήσω για τα Phyto. :)
Αν υπάρχει κάτι που θα ήθελα να αλλάξω στην εμφάνισή μου, αυτό είναι τα μαλλιά μου. Σε μικρότερη ηλικία είχα πολύ πλούσιο μαλλί αλλά στην εφηβεία, όπου επί σειρά ετών πήγαινα κολυμβητήριο και λουζόμουν κάθε μέρα, αραίωσε και έγινε πολύ λεπτό (άτιμες ορμονικές αλλαγές). Δεν μπορώ πχ να το μακρύνω, γιατί μετά απο ένα σημείο και μετά ''ξεσταχυάζει'', δεν μπορώ να κάνω περίτεχνα χτενίσματα γιατί δεν στέκεται τίποτα (μετά απο πέντε λεπτά ''πέφτει'') και γενικά είμαι σε μια φάση που το μαλλί είναι πάντα κοντό καρέ γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο.
Και αυτό είναι το δικό μου προσωπικό δράμα.
Κάτι που είναι χαρακτηριστικό του μπιούτι προφάιλ μου είναι ότι λούζομαι συχνά (τύπου κάθε μέρα) και ακόμα πιο συχνά αλλάζω και σαμπουάν - αυτό γιατί βρίσκω ότι αν το μαλλί μου συνηθίσει κάτι, λαδώνει πιο εύκολα (τα μαλλιά μου έχουν τη δική τους προσωπικότητα) - έτσι αλλάζω και δοκιμάζω διάφορα προιόντα που ελπίζω ότι θα κάνουν το μαλλί μου να στέκεται ωραία. Ένα αγαπημένο σαμπουάν που κάνει δουλειά είναι αυτό της μπύρας που λέμε, το οποίο πια ονομάζεται Orzene. Το συστήνω ανεπιφύλακτα αν έχετε λιπαρή, λεπτή τρίχα. Δεν συστήνω Kerastase (θα έλεγα ότι είναι φτιαγμένα για ξηρά μαλλιά). Έχω επίσης δοκιμάσει Bumble & Bumble, τα οποία επίσης δεν μου ταίριαξαν καλά. Ένα σαμπουάν για λεπτό, λιπαρό μαλλί, το Thickening Shampoo έκανε τα μαλλιά μου τόσο φριζέ, που εντάξει είπαμε no oiliness αλλά όχι και έτσι=απλώς έκλαψα τις 16 κάτι λίρες που είχε.
Κάτι που έχω δοκιμάσει και μου αρέσει είναι το σαμπουάν phytocedrat απο Phyto. Γενικά η σειρά στην αρχή δεν μου άρεσε, είχα κάτι σαμπουάν και μάσκες τύπου antiageing, τα οποία μού έπεσαν ''βαριά'', αλλά στην πορεία δοκίμασα και άλλα προιόντα πιο ''ταιριαστά''.
Το Phytocedrat είναι ένα σαμπουάν που μοιάζει με υγρό, έχει μια πολύ uplifting lemony μυρωδιά και πραγματικά αφαιρεί ΚΑΘΕ ίχνος λιπαρότητας. Μετά το λούσιμο νοιώθεις το τριχωτό της κεφαλής σου τόσο ανάλαφρο.... νοιώθεις ότι μπορείς να τα βάλεις με όλο τον κόσμο ένα πράγμα. Τώρα πια λούζομαι μέρα παρά μέρα που για μένα είναι μεγάλη πρόοδος αυτό.
Άλλο αγαπημένο προιόν της σειράς είναι ένα δυναμωτικό antiageing serum, το οποίο αγοράζω αμετανόητα τα τελευταία δύο χρόνια. Οκ δεν πύκνωσε το μαλλί, αλλά πιστεύω ότι ίσως αυτό το μασάζ που κάνω στο κεφάλι μου κάθε φορά, ειδικά στα σημεία που νομίζω ότι πάω να καραφλιάσω, ίσως να έχει αποτρέψει τίποτα χειρότερες καταστάσεις (εμπεριστατωμένο ριβιού, έ??).
Καπάκι χρησιμοποιώ και το Phytolium, ένα επίσης δυναμωτικό σαμπουάν, το οποίο επίσης κάνει πιο ''γεμάτα'' τα μαλλιά μου αφαιρώντας χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Όλα στην παραπάνω φωτογραφία. Επίσης αγαπώ πολύ το δυναμωτικό σπρέι που έχει η σειρά. Αρκετά καλό, δίνει όγκο στο μαλλί σαν και το δικό μου.
Κάτι άλλο που επίσης δοκίμασα και μου αρέσει είναι το PhytoGloss. Πρόκειται για φοβερό προιόν, το οποίο τονίζει το χρώμα σας και δίνει όγκο στο μαλλί. Δεν καλύπτει λευκές τρίχες, αλλά μετά απο πέρασμα με Phytogloss μετά το λούσιμο κάνει το χρώμα στο μαλλί να φαίνεται τόσο ''δυνατό'', που οι άσπρες τρίχες δεν φαίνονται και τόσο. Το εφαρμόζω μια φορά την εβδομάδα και το αφήνω να δράσει για πέντε, δέκα λεπτά. Έχει τα δικά του γάντια και θέλει ΚΑΛΟ ξέβγαλμα, και το τονίζω αυτό για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως με λερωμένες πετσέτες και σεντόνια. Όσες έχετε ξηρά μαλλιά, να το προσέχετε λίγο γιατί βρήκα ότι ξηραίνει τα μαλλιά (ντάξ όχι πολύ) (φανταστείτε και τα δικά μου) αλλά εμένα με το λιπαρό, μου αρέσει αυτό και δεν έχω πρόβλημα. Συν το ότι το καστανό χρώμα έχει μια υπέροχη μυρωδιά σοκολάτας (δεν ξέρω για τα άλλα), κάτι που είναι πολύ έξυπνο - chocolate colour+chocolate smell. Πολύ ωραίο προιόν αν έχετε κάποιες λευκές και βαριέστε τα βαψίματα. Κοστίζει γύρω στις 20 λίρες ( 22 ευρώ??)
Τέλος η νέα μοου αγορά, μιας και η εταιρεία με έχει ''πείσει'' μέχρι τώρα, είναι η βαφή. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά βασικό μου μέλημα είναι να μην ταλαιπωρήσω πολύ τα μαλλιά μου και να μην λιποθυμίσω απο τις αναθυμιάσεις. Πιστεύω και ευελπιστώ ότι η Phyto μάλλον θα με καλύψει.