Tuesday 15 January 2013

Ιστορική μέρα

Το δράμα της μπιουτιμπλόγκερ, η οποία μαζεύει, μαζεύει, μαζεύει χωρίς να τελειώνει ποτέ τίποτα, νομίζω είναι γνωστό. Σήμερα, είχαμε πάντως happy end. Νοιώθω περήφανη (μπραβοπαιδίμ), γιατί επιτέλους τελείωσα κάτι. Το όνομα αυτού? Chanel Rouge Coco Shine in Evasion (a warm, peach-pink, όπως μάς πληροφορεί η γνωστή μπιουτιμπλόγκερ KarlaSugar.net).




Δεν είναι κάτι το καινούργιο, αν σκεφτούμε πώς κάθε μάρκα έχει μια σειρά απο ενυδατικά κραγιόν τύπου balm, αλλά η σειρά ξεχωρίζει για τις ''φυσικές'' αποχρώσεις της, την γεύση βανίλια και το slender packaging της. Ένα ιδανικό κραγιόν για το no make up look.

13 comments:

  1. Μπράβο σου Λέηντι! Είμαι περήφανη για σένα!! Το μόνο κραγιόν που έχω καταφέρει ποτέ να τελειώσω (κ 2 φορές μάλιστα) είναι το Crystal Rose της Estee Lauder! Που ήταν και το πρώτο κραγιόν από τα "ακριβά" που χρησιμοποίησα ποτέ!
    Περήφανη σου λέω! =)

    ReplyDelete
  2. Congrats!!! :D Δεν θέλει κόπο πάντως!θέλει τρόπο! Εγώ έχω πάντα σε ένα καλαθάκι, μια σκια, ενα μπρονζερ, ενα κραγιόν (ξαναλέω ένα και μοναδικό! :)) και όταν βιάζομαι αναγκάζομαι να τα χρησιμοποιήσω και παρατήρησα ότι έχω τελειώσει πολλά πράγματα!Ψιλοκαταπιέζομαι βέβαια...Αλλά εντάξει οι ποσότητες στα προιοντα ειναι τεράστιες!Ας είχαν λιγότερο προιον και ας ήταν πιο φτηνά...χμ..

    ReplyDelete
  3. Αχ, η χαρά του να τελειώνεις μπιουτι-πράγμα και ειδικά high end! Εγώ ακόμα να αξιωθώ να τελειώσω κραγιόν.

    ReplyDelete
  4. Δεν έχω τελειώσει ποτέ κραγιόν,ούτε καν liposan εκτός από αυτό της Johnson's!Και στα δικά μας λοιπόν! ;)

    ReplyDelete
  5. χμμ τωρα που το σκεφτομαι πρεπει να το κανω κι εγω,να αρχισω να τελειωνω προιοντα επιτελους!μπραβο σου!

    ReplyDelete
  6. Πότε θα έρθει εκείνη η μέρα που θα τελειώσω κραγιόν?
    Είμαι πολύ κοντά στο να τελειώσω ένα της Artdeco όμως..
    Αντε!

    Μπράβο!

    ReplyDelete
  7. Το μόνο κραγιόν που έχω τελειώσει είναι το Venetian Rose της Εstee Lauder που δεν κυκλοφορεί πια...Τόσο γκαντέμω!!! Τα υπόλοιπα περιμένουν να τους ρίξω βλέμμα...γιατί δεν τα κόβω να τελειώσουν ποτέ αν δεν τα χρησιμοποιώ!!! Άντε και στα δικά μας οι lipstick addicted!!! ;o))XXX

    ReplyDelete
  8. μμμ κοντεύω να τελειώσω το all about cupcake της essence το οποίο μαλιστα δε μ αρέσει καθόλου ως υφη-αποδοση-διαρκεια! πάει μόνο του το χέρι, πρέπει να χει ναρκωτικο μεσα :P

    ReplyDelete
  9. Τέλεια, τι να πω ούτε ένα lip balm δεν έχω τελειώσει ακόμα! Είμαι απλά απαράδεκτη! Πάντως το χρώματα του φαίνεται τέλειο, γι αυτό το τελειωσες εεε?lol

    xxxxx

    ReplyDelete
  10. Μπράβο!! Τι ανακούφιση όταν τελειώνει κάτι (που συνήθως δεν τελειώνουν με τίποτα :P

    ReplyDelete
  11. lol. ladies efxaristo gia to motivation! exoume akoma dromo vevea :)

    ReplyDelete
  12. Μπραβοπαδιμ! Κογκρατσ! το ζω το δράμα! Εγώ απλά τα κόβω και δημιουργώ νέα!

    ReplyDelete