Thursday 27 June 2013

Πορτοκαλιές - αλλού σε λάιβ ανταπόκριση

ΟΚ χθες στις πέντε ώρα Ελλάδος, έλαβα ιμέιλ απο το SpaceNK ότι έχουν 50 τοις εκατό. Είχα πολύ δουλειά, αλλά παρόλα αυτά, μπήκα σε χρόνο ντε τε στο σάιτ (όπως και όλες μας υποθέτω) και έκανα τη λίστα μου με το φοβερό άρωμα από Miller Harris (μόνο 33 λίρες) και το αντίστοιχο κερί (μόνο 20 λίρες). Πάω ''ταμείο'' και εκεί συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει την κάρτα με τα ''πολλά'' λεφτά στο σπίτι. Οκ, λέω, το βράδυ. Έρχεται το βράδυ, είμαι πτώμα όμως και σκέφτομαι ''εντάξει και αύριο μέρα είναι''. Δεν είχα όμως λογαριάσει την αγγλιδούλα, το μέγα σούπερ σόπινγκ τζάνκι. Έτσι το πρωί που κλίκαρα μανιωδώς στην σειβντ λίστα της προηγούμενης μέρας, ήρθα αντιμέτωπη με το εξής 'άουτ οφ στοκ κυρία. πάρτε κάτι άλλο, να κοιτάχτε αυτό το κραγιόν σε κίτρινη απόχρωση του σου ουεμούρα. Και αυτό καλό είναι.''

Δεν πήρα τίποτα. Πριν απο λίγο μου στέλνει μήνυμα ψαγμένο μπιούτι τζάνκι και μού λέει μπες στο beautymind.gr. To ''jennaki'' κάνει πάρτυ.'' Μπήκα. Και θέλω να πώ πώς θέλω να παρτάρω μαζί της. Δυστυχώς είχα αγνοήσει ότι το εγχώριο ονλάιν κόμερς μπορεί να είναι εξίσου ικανοποιητικό. Βλέποντας το καλό πράγμα που έχει και σε καλή τιμή, είμαι διατεθειμένη να δείξω μεταμέλεια και να ρίξω μαύρη πέτρα στο Spacenk - σε αυτές τις εκπτώσεις τουλάχιστον.

Η λίστα μου απο τα beautymind.gr είναι μέχρι στιγμής
Laura Mercier eye khol pencil Black Gold 13.98 euros
l'ARTISAN PERFUMIER BATUCADA 35 euroz apo 70(very happy with this). στο γιου κει έχει περίπου 60 λίρες στα μαγαζιά. ένα θα πώ - ΤΟ ΘΈΛΩΩΩΩ. Διαβάστε...''Στις μεσαίες νότες, αναδύονται εξωτικά αρώματα Tiaré και άνθη ylang ylang, που θυμίζουν τα απολαυστικά αντηλιακά λάδια σώματος. Μια νότα από θαλασσινό αλάτι που καθαρίζει τις αισθήσεις και θυμίζει καλοκαιρινές διακοπές στην πασίγνωστη παραλία Ipanema. Τέλος, η συμφωνία που δημιουργείται πάνω στο δέρμα σας – θυμίζει το σαγηνευτικό άρωμα των χορευτών της σάμπα, που αποπνέει έναν ισχυρό και εθιστικό αισθησιασμό.''
AESOP GERANIUM BODY SCRUB 15 euroz απο 30
Μου αρέσει και το έλαιο μπάνιου με άρωμα φασκόμηλου απο τον δόκτορα Χάουσκα (δέκα και 50 γιουροζ). (Απο όλα αυτά μάλλον θα πάρω το άρωμα, αλλά άμα γινότανε θα τα ήθελα ΟΛΑ. Α και μια κρεμα σώματος από ECoudray).

Να πω ότι το σάιτ δεν με έχει πληρώσει σε laura mercier για να τα πώ αυτά, απλώς θεωρώ ότι το μύνημα της φίλης μου δεν πρέπει να πάει χαμένο. Το σέιλ δεν είναι άσχημο (αν και με χαλάνε τα 5 γιουροζ για μεταφορικά).

5 comments:

  1. Αποστολή εντός Ελλάδος
    Αθήνα : 5€
    Επαρχία: 6,70€

    ααααα! 6,70μτφρκ εμεις οι επαρχιωτισσες :P
    μερσι για την ενημερωση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. e oxi kai 6,70. polla ta vrisko. miso molivi black gold laura mercier :)

      Delete
    2. Κι όμως κι όμως, καλά τα λέει η Μ, 6,70 διά τα επαρχίας. 6,70 και τσούζει ολίγον.
      Να πάρεις πάντως, να πάρεις, διότι πέρα από την καλή τιμή και το γαμάτο προϊόν, το Τζενάκι είναι και πολύ, πολύ λαρτζ στα δείγματα με τις παραγγελίες, έχω να το λέω.

      Γενικά δεν έχω να πω τίποτε κακό για τα προϊόντα/brands του BeautyMind και το service του εγώ προσωπικά, με βάση τα αλισβερίσια μου μαζί τους, παρά μόνο για το ίδιο το site, που είναι μάλλον κακοσχεδιασμένο και όχι ιδιαιτέρως user/shopper friendly. Αλλά γενικά του το συγχωρώ. Αν ακούνε όμως, ας το πειράξουν λίγο – προσφέρομαι για σχόλια/παρατηρήσεις/προτάσεις.

      Delete
  2. χμ μήπως πάρω κανά κερί diptyque που τα χω απωθημένα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. min to rotas kan eidika to baies (den thimamai poso to exei tora)

      Delete