Friday 16 November 2012

Τα σταφύλια της οργής

Το σημερινό ποστ έχει να κάνει με κάποια προιόντα απο την Caudalie, τα οποία αγόρασα αρχές καλοκαιριού απο το lookfantastic.com.

Την εταιρεία την γνωρίζουμε όλες νομίζω, άλλωστε γίνεται πολύ μεγάλος ντόρος αυτή τη στιγμή στην μπλογκόσφαιρα ( με τα σέρουμ, τα απολεπιστικά, τα λιπ μπαλμ, τα αφρόλουτρα κτλ). Το unique selling point της επωνυμίας είναι οι πολυφαινόλες που βρίσκονται στα σταφύλια, γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Προς το παρόν όμως δεν ξέρω ακόμα αν είμαι φαν, μιας και απο τα παρακάτω μόνο ένα με έπεισε.


Θα αρχίσω με αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου, το Micellar water. Ενώ καθαρίζει οκ (όχι σαν το Μπιοντέρμα βέβαια), έχει μια θα έλεγα αρκετά δυνατή μυρωδιά για τέτοιο προιόν και μάλιστα όταν μπαίνει στα μάτια μου με τσούζει. Τελειώνει, δεν θα το ξαναπάρω. (Παρένθεση στην ενότητα ''δεν μου αρέσει'' - εδώ θα βάλω και το σπρέι Elixir, το οποίο είχα δοκιμάσει παλιότερα. Σόρρυ, αλλά έχει απαίσια μυρωδιά τύπου μέντας, ενώ αφήνει στην μεικτή (πόσο μάλλον στην λιπαρή) επιδερμίδα, μια απαράδεκτη γυαλάδα. Προτιμώ χίλιες φορές το σπρέι της Evian/Avene, που πραγματικά αναζωογονεί το πρόσωπο)

Σε μια λιγότερο χειρότερη φάση, το απολεπιστικό προσώπου, Deep Cleansing Exfoliator, το οποίο όμως, ενώ απολεπίζει οκ, βρήκα αρκετά απογοητευτικό για προιόν Caudalie (no parabens, no phthalates etc etc). Αυτό γιατί οι κόκκοι του, παρόλου που είναι μικροί, είναι τελείως πλαστικοί και αρκετά σκληροί. Θα περίμενε κανείς κάτι πιο ''μαλακό'' απο ένα τέτοιο προιόν, το οποίο μού άφησε την αίσθηση του τελείως ''συνθετικού''. Καθαρίζει οκ, αλλά γδέρνει επίσης. Θα αντιπρότεινα πχ το Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit daily scrub, ως μια φθηνή, οκ λύση. Άρα...

Μετά, έχουμε το απολεπιστικό σώματος, το γνωστό Crushed Cabernet Scrub", το οποίο ήταν ενδιαφέρον γιατί άφηνε ακριβώς αυτήν την πολυτελή και φυσική αίσθηση που θα περίμενε κανείς απο ένα προιόν της εταιρείας αυτής. Απλώνεται σαν paste, το οποίο πάνω στη βρεγμένη επιδερμίδα αποκτά ένα άσπρο χρώμα και γίνεται πιο μαλακό και λιπαρό, πχ απλώνεται σαν κρέμα, αφήνοντας την επιδερμίδα τέλεια ενυδατωμένη. Δεν χρειάζεσαι καν λοσιόν σώματος μετά. Τα μόνα αρνητικά - η μυρωδιά, 'granola' και η υψηλή τιμή (απαγορευτικός παράγοντας όμως). Α, και το πλαστικό packaging (νόμιζα ότι ήταν γυάλινο).

Αυτό όμως που μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ και θα συνεχίζω να αγοράζω είναι το Gentle Cleansing Milk, το οποίο είναι ένα ανώτερο γαλάκτωμα, λόγω της ελαφριάς υφής του - δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας σε μια μεικτή επιδερμίδα και καθαρίζει πολύ καλά.

Η τελευταία μου εμμονή είναι μια αντιρυτιδική της εταιρείας, η Premier Cru, αλλά λόγω τσουχτερής τιμής, θα μείνει όνειρο θερινής νυκτός. Πάντως με ενδιαφέρει να ακούσω τις εμπειρίες σας με τα υπόλοιπα προιόντα - τί έχετε δοκιμάσει και πίνετε νερό στο ονομά του?

5 comments:

  1. Χμμμ...με προβληματισες! Για καποιο λογο ενω η Caudalie ειναι μοδα οπως λες προς το παρον εχω αντισταθει και απ'οτι βλεπω και απο το ποστ σου ισως εχω κανει καλα.. Ισως δοκιμασω το Gentle Cleansing Milk ομως. Ειναι και λιγο τσιμπημενα συγκριτικα με αντιστοιχες εταιριες, δεν ειναι?

    ReplyDelete
  2. Το Micellar water ούτε εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα! Λέω άντε να τελειώσει!
    Το Crushed Cabernet Scrub θα ήταν μια ενδιαφέρουσα περίπτωση.. αν μου άρεσε να κάνω απολέπιση με αυτό το τρόπο.. :Ρ Χρησιμοποιώ σκληρό σφουγγαράκι!
    Το ελιξίριο εμένα μου αρέσει πολύ αλλά δεντο χρησιμοποιώ σαν απλό σπρέυ. Το χρησιμοποιώ σαν τονερ, ψεκάζω το πρόσωπο και μετα το περνάω με βαμβακάκι κ μου εφήνει μια υπέροχη αίσθηση φρεσκάδας-μέχρι κ τη μυρωδιά έχω συνηθίσει και μου αρέσει κιόλας! :ρ Σαν σπρέυ το χρηχιμοποιώ όταν είμαι μέσα στο σπίτι και θέλω μια "ένεση" ενυδάτωσης στο πρόσωπο.. ίσως το δικό μου δέρμα αν είναι περισσότερο ξηρό από όσο νόμιζα! =)
    αααα έχω και το σέρουμ για τα μάτια! Πολύ καλό κ αυτό!Φιλιά!
    υγ. μάλλον θα ετοιμάσω κ εγώ ανάρτηση με αυτά που έχω,, βλέπω πως έχω να πωωωω :ρ

    ReplyDelete
  3. egw to elixir xrhsimopoiw. to exw agorasei 3 fores.to xrhsimopoiw meta thn krema prwi-vradu (an kai auto leei prin) san tonwtiko.alla mono otan den exw na paw kapou.exeis dikio gia th murwdia. bioderma einai h epomenh agora mou sigoura!!

    ReplyDelete
  4. To Gentle Cleansing Milk είναι όντως πολύ καλό, μετά από πολλές εβδομάδες χρήσης μπορώ με σιγουριά να πω ότι χαίρομαι που σε άκουσα :)

    ReplyDelete
  5. εγώ τώρα χρησιμοποιώ την ενυδατική με spf15 vinexpert και μου έκατσε καλά, ως αλλαγή στην kiehl's που είχα!

    ReplyDelete