Monday 12 September 2011

Το Wanted της εβδομάδας και Fall Trends που ξεχωρίζω

Rouge Automatique Guerlain #166 Shalimar


*internet photos

Για τις τάσεις του χειμώνα, μου αρέσει αρκετά η συλλογή του YSL Noir Couleurs. Γενικά δεν φοράω μαύρα, με αγριεύουν, αλλά δεν λέω ποτέ όχι σε ένα smookey eye, έντονο, μυστήριο και σέξυ.


*internet photos

Μου αρέσει ειδικά το σκούρο coordinated στοιχείο σε μάτια και νύχια αλλά και η ιδέα ότι βάζεις λίγο smudged eyeliner και έξω απο την πόρτα - σωστή δόση λουκ femme fatale και ευκολίας. Ξεχωρίζω την απόχρωση Black Bronze (πιο soft σε ανοικτόχρωμα μάτια απο ότι το μαύρο) αλλά και τον τρόπο εφαρμογής του eyeliner (σε σχήμα cat eye αλλά και στο waterline - μου αρέσει που κοροιδεύουμε την Κειτ Μίντλετον που το βάζει και στο κάτω φλέβαρο)῏ Βέβαια για ένα πιο soft αποτέλεσμα σίγουρα θα το έσβηνα λίγο, για το γνωστό μας επιμελώς ατημέλητο λουκ.

Στα νύχια, θα ακολουθήσω τις ίδιες μεταλλικές αποχρώσεις για intense αποτέλεσμα(αν και ακόμα δεν ξέρω γιατί τις βρίσκω λίγο 80ς) με αυτά -

YSL Laque Black Bronze
(αν και το φοβάμαι ότι θα φαίνεται βρώμικο)


* internet photo

αλλά μου αρέσει και αυτό (όποιος έχει βρεί dupes να μάς πεί να το έχουμε στο νοὐ)

φωτό απο σάιτ της Sophy Robson

Peridot by Chanel



Τέλος για τα χείλη μου αρέσει η ''ματ'' τάση. Πρώτον, μου θυμίζει το γυμνάσιο, όταν για πρώτη φορά αγόρασα εκείνα τα ματ nude κραγιόν του Body Shop, τα οποία είναι αξεπέραστα (βέβαια μάς έκαναν να φαινόμαστε σαν πεθαμένες), δεύτερον, είναι πολύ της μόδας - το ματ κραγιόν είναι ξαφνικά πιο relevant γιατί δεν έχει αυτήν την look at me γυαλάδα του γκλός ή ενός γυαλιστερού κραγιόν. Η Chanel μάλιστα λανσάρει τέλη Σεπτεμβρίου μια νέα ματ σειρά. Ενδιαφέρουσα πάντως είναι η νέα απόχρωση Nude Velvet της Estee Lauder απο τη φθινοπωρινή συλλογή Mercury Rising (αν και ωραία ματ κραγιόν έχει ο Nars αλλά και η Radiant, με αγαπημένο το toffee, ενώ δυστυχώς η Seventeen τα έχει πια αποσύρει).


*internet photo

Μου αρέσει γενικά το ματ με το σμόκι και το σκούρο μεταλλικό, είναι μια μοντέρνα urban αντίθεση που φέρνει το όλο αποτέλεσμα σε ισορροπία, γιατί το πολύ μεταλλικό θυμίζει 80ς και το πολύ ματ κάπως κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται χωρίς ζωή.

Και στα μάγουλα?? Ε εκεί κάνουμε οικονομία με κάτι που έχουμε ήδη, το φυσικό blushbaby της Mac. Ή δεν βάζουμε και τίποτα. It's in fashion.

7 comments:

  1. K gw kati exw pathei me ta mat xeili, eidika gia xeimwna de kserw giati.
    Tin koroideuoume tin keit? Giati kale? Den to iksera, peite mou peite mou :P
    hahahah

    ReplyDelete
  2. Αχ το Peridot by Chanel το θελω και εγω καθως και το Graphite και το Quartz απο την ιδια συλλογη! Παντως εχω ακουσει για ενα βερνικι απο τα Sephora το 'Diving in Malaysia' οτι ειναι πολυ καλο dupe για το peridot! :)

    ReplyDelete
  3. ysl exo faei kollima den mporo na to eksigiso !! kai i chanel exei teleia vernikia pandote !xo

    ReplyDelete
  4. at Y: i kali mas kate vazeis eyelines kai sto kato vlefaro kai fainetai poli skliro. exei pesei xithei poli melani sta UK media gia to eyeliner addiction tis. kai gia tin aderfi tis oti tis kanei na fainontai demode kai megaliteres.
    at christina: a eida swatches. sephora here we come...
    at glittermeup. kai ego. paliotera den mou aresoun ta xrisafia alla tora den leo oxi. t0 mascara einai korifaio kai to kalokairi epatha amok me ta sheer candies. exoun poli orees silloges telefteos. kane post an pires kati. :)

    ReplyDelete
  5. Smokey eyes και nude χειλη είναι το αγαπημένο μου look. Κοτσάρεις και ενα μπλε σκουρο στα νυχια και γινεσαι κουκλα!!! Επιτέλους γιατι τα κοκκινα χειλη που ήταν τις άλλες χρονιες τσι μοδος δεν μου πηγαινε καθόλου! Πάντος να πω την αλήθεια δεν μου αρεσει να ακολουθώ τη μόδα στο μακιγιάζ. Προτιμώ να βάζω ότι μου πηγαινει και με κάνει να νιώθω όμορφα με τον εαυτό μου! Αλλωστε μετα τα 30 σταματας πλεον τους πειραματισμούς...

    ReplyDelete
  6. και εμένα μου αρέσει η ματ τάση στα χείλη...και ω ναι έχω κρατήσει ενθύμιο δύο ματ κραγιόν από τα body shop...δεν θέλω να τα πετάξω...πάντως για χειμώνα πάνω κάτω YSL Givenchy Dior προτείνουν έντονο smoky σε μπλε και μεταλλικούς γκρι τόνους....α και εννοείται λίγο blushbaby στα μήλα μας αλλιώς θα μοιάζουμε ως ήρωες του twilight!!!!

    ReplyDelete
  7. Χαίρομαι πολύ για τις τάσεις στο μακιγιάζ φέτος, μπλε smokey eyes, matte lips μου αρέσουν πολύ! Θα βάλω βέβαια και ένα vampy lipgloss της Avon που πήρα και δεν πρόλαβα να χορτάσω πέρσι!

    ReplyDelete