Monday 30 May 2011

Mini haul + the importance of collecting catalogues

Ένα mini haul για τον μήνα Μάιο με κάποια πράγματα που παρήγγειλα σε στενό συγγενή (ε ναι στην ξαδέρφη μου) που επισκέπτηκε πρόσφατα τα πάτρια (πού έχουμε φτάσει).



Η έμπνευση για το σκραμπ του Κορρέ ήταν η Cbsg. Έχω καιρό να χρησιμοποιήσω καλλυντικά της εταιρείας, πέρα απο δυο δείγματα ενυδατικής με βελανιδιά, η οποία μου άρεσε. Λοιπόν το σκραμπ το εγκαινίασα σήμερα, αργία άρα ημέρα μπωτέ. Οι κόκκοι είναι λίγο σκληροί και κάπως γδέρνουνε την επιδερμιδα, παρόλα αυτά μου άρεσε το αποτέλεσμα - σούπερ απαλότητα και μια ωραία ντεκαντεντ μυρωδιά μελιού. Μου αρέσει επίσης η συσκευασία - για ταξίδι είναι φανταστική - αλλά και το πλαστικό σακουλάκι στο οποίο έβαλα διάφορα λαστιχάκια για τα μαλλιά.

Η μάσκα με άργιλο της Specifics είναι για μένα μια πολύ καλή οικονομική λύση, αν ψάχνετε για βαθύ καθαρισμό. Είμαι φαν της Λανκόμ - έχει μια εξαιρετική μάσκα με άργιλο -, αλλά οκ θέλησα να δοκιμάσω κάτι πιο βατό οικονομικά. Την μάσκα πριν την αγοράσω την δοκίμασα αρκετές φορές στα γνωστά φακελάκια των δύο ευρώ. Μπορώ να πώ ότι ποτέ μέχρι τώρα δεν μου προκάλεσε ερεθισμό, κάψιμο κτλ.

Το λάδι της Radiant για τα νύχια (ειδικά αν είναι ξηρά και ευπαθή όπως τα δικά μου) δεν είναι άσχημο.

Βέβαια αυτό που περίμενα με λαχτάρα ήταν τα σαπούνια της Topline.



Την προηγούμενη φορά που ήμουνα Αθήνα, το μάτι μου έπεσε στον κατάλογο της εν λόγω εταιρίας, τον οποίο μελέτησα με τέτοιο ζήλο, ούτε εξετάσεις να έδινα. Ξεχώρισα αμέσως τα σαπούνια. Παρένθεση εδώ - (γενικά περνάω μια φάση τώρα τελευταία που μαζεύω καταλόγους. Πιστεύω ότι τελικά το καλύτερο σόπινγκ το κάνεις μόνο μετά απο άπειρες ώρες διαβάσματος καταλόγων και οδηγών και αυτό το λέω γιατί είμαι τύπος αυθόρμητος σε αυτό το θέμα, πχ πάω για ένα πράγμα και αγοράζω άσχετα στο τέλος επειδή κάτι μου έκανε κλικ = αποτυχημένες αγορές). Στα σαπούνια τώρα. Είναι λέει φυτικά. Μου αρέσει που κάθε ένα έχει ένα σκοπό. Πχ πήρα ένα με τσάι και ένα με φράουλα, τα οποία ενισχύουν την λιποδιάλυση και καταπολεμούν την κυτταρίτιδα. Έχει και άλλα με γιασεμί, γάλα, κανέλα. Σήμερα χρησιμοποίησα αυτό με το τσάι oolong. Μυρίζει ευχάριστα, αλλά όχι δυνατά, και μου αρέσει που έχει και λίγη λούφα για απολέπιση. Συνήθως βρίσκω τη βούρτσα για bodybrushing του Body Shop πολύ σκληρή - μου προκαλεί ερεθισμούς και κοκκινίλες. Είχα και λούφα παλιότερα αλλά και εκείνη με έγδερνε. Σε αυτή τη μορφή, μέσα σε σαπούνι, νομίζω είναι ό,τι καλύτερο. Απολεπίζει χωρίς να γδέρνει (τόσο πολύ), λοιπόν, ενώ αφήνει και ένα ευχάριστο άρωμα. Γενικά μού άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Στοιχίζει 4,90 και επειδή είναι σαπούνι πιστεύω ότι θα κρατήσει περισσότερο απο ότι ένα συνηθισμένο σκραμπ.

6 comments:

  1. Καλημέρα!!! με'γειά!!! =)
    πολύ σωστή σε βρίσκω με τους καταλόγους! Να με δεις εμένα με αυτόν του Fresh Line να τον ξεφυλλίζω καμια ώρα, να κυκλώνω ενδιαφέροντα προϊόντα και μέτα πάλι να ανατρέχω όταν το παίρνω απόφαση να ψονίσω... :Ρ
    χμμ... τα σαπούνια με προκαλούν εντόνως μου φαίνεται...

    ReplyDelete
  2. λειντι ντι31 May 2011 at 09:26

    χαχα. και εγώ τα ίδια κάνω. δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση...(μαζοχίστριες)...τα σαπούνια είναι πολύ ωραία...φρες λάιν είχαμε εδώ αλλά έκλεισε πριν τον κορρέ. κρίμα

    ReplyDelete
  3. αν και είμαι φαν τον αφρόλουτρων (έχω κόλλημα με τα θέματα υγιεινής, υποχόδρια πες με δεν έχω πρόβλημα) πρώτη φορά βλέπω σαπουνάκια με λούφες! ουαου! πολύ ενδιαφέρον και όταν βλέπω φραουλίτσες γιασεμιά και τσάγια ενθουσιάζομαι ακόμα περισσότερο!την top line δεν την ήξερα και έχει και εδώ Θεσ/νίκη. Great review as always! Demi εδώ έχω θέμα με το GFC!

    ReplyDelete
  4. kalimera Demi. kai mean i loufa me kedrise. nai i etaireia an den kano lathos einai apo ti thesaloniki? stirizoume all the way!!!

    ReplyDelete
  5. Ου, δηλαδή σου άρεσε το scrub του Κορρέ; Εμένα μου φάνηκε πολύ απαλό για την επιδερμίδα μου- έτσι όπως έχω συνηθίσει με 2πλό καθημερινό καθαρισμό με σφουγγαράκι, οι κόκκοι του συγκεκριμένου scrub δε μου πρόσφεραν τίποτα! Αλλά μου φαίνεται ό,τι πρέπει για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες. Και το άρωμα μελιού, απλά τέλειο... Η μάσκα με το μέλι από την άλλη μεριά, άλλη ιστορία... Θα ορκιζόμουν ότι μυρίζει πικραμύγδαλο! Αλήθεια!!!

    xx

    ReplyDelete
  6. λέιντι ντι5 June 2011 at 23:03

    ναι μου αρέσει και ναι θα το πάρω ξανά. μου αφήνει πολύ απαλή την επιδερμιδα μόνο που οι κόκκοι του λίγο με γδέρνουν. αυτή είναι η μόνη κριτική. νομιζω πώς δεν χρειάζεται να έχουμε αρκετό ζήλο ώς προς το τρίψιμο γιατί η επιδερμίδα είναι ευαίσθητη και λεπτή στο πρόσωπο. θα την δοκιμάσω την επόμενη φορά.

    ReplyDelete