Saturday, 17 March 2012

Στο βάθος κήπος

Λοιπόν για τις παλέττες του Ντιορ έχω γράψει και στην αρχή αυτού του μπλογκ.

Πριν απο δυο χρόνια, είχα πέσει θύμα αυτής εδώ κάτω.

Dior Dentelle Pearl Glow



Γενικά απο Dior δεν ψωνίζω, παρά μόνο όταν έχω πάθει ''υπογλυκαιμία'' μια φορά στο τόσο και θέλω ένα γρήγορο φιξ και μάλλον αυτό θα έφταιγε, γιατί αν παρατηρήσετε τα άτομα που ψωνίζουν απο Ντιόρ είναι κάπως έτσι (τουλάχιστον στην Αγγλία και όση ώρα με εξυπηρετούσε ο πωλητής, 60άρες ξανθιές και μποτοξαρισμένες μες τα λόγκο αγοράζανε)

(φωτογραφία απο εδώ)

Τἐλος πάντων, ἠταν η πρώτη μου παλέττα λοιπόν απο Ντιόρ, αλλά δυστυχώς δεν μου άρεσε. Τα χρώματα δεν μου πήγαιναν και το όλο περλέ εφέ έμοιαζε "δυναστειακό" (εμπρός καλή μου Λίντα Κάρινγκτον).


Zoom in



Swatches - Βλέπετε εδώ το φρόστι περλέ αποτέλεσμα.



Μετά πήρα την δεύτερη. Γιατί πήρα λοιπόν την παρακάτω παλέττα, δεν μπορώ να εξηγήσω. Είναι κάτι που ρωτάω και εγώ τον εαυτό μου και αδυνατώ να βρώ έστω και μια απάντηση.

Garden Roses 841



Όχι ότι δεν έχουν pigmentatioν, μωρέ πιγμεντέσιον έχουνε και ωραίο μοτίβο έχουνε, αλλά απλώς και πάλι είναι περλέ, είναι ψιλό80ς και το κυριότερο, οι σκιές ΚΑΙ ΠΑΛΙ μοιάζουν με αυτές τις παλέττας που είχα. Άσε που δεν ξεχωρίζεις χρωματική διαφορά στο μάτι, μοιάζουν ίδιες.



Swatches



Εντάξει το μόνο που τους αναγνωρίζω είναι ότι είναι πιο φωτεινές, πιο ροζέ.

Cote α cote




Suggested makeup

Ο τρόπος που μου πουλήσανε το λουκ είναι ο εξής. Τον ρόλο του κραγιόν Pink Corolle παίζει του YSL, το Lingerie Pink (απο τα χειρότερα κραγιόν) πού είναι ίδιο σαν χρώμα και ένα μελιτζανί μολύβι που είναι επίσης χάλια.



Πώς τα απλώνουμε για να δείχνουμε ξεκούραστες και φωτεινές χωρίς να βαραίνουμε το βλέμμα, έτσι τουλάχιστον όπως μου το δείξανε?? Απλώνουμε το ανοικτό ροζ στο καπάκι, και κάνουμε γωνία με το άλλο ροζ (είναι τόσο ανοικτόχρωμα που δεν φαίνεται διαφορά). Με το μολύβι τραβάμε μια γραμμή κατά μήκος στις -επάνω -βλεφαρίδες και με ένα πινελάκι τη σβήνουμε. Μετά ξαναπερνάμε τη γραμμή αχνά βέβαια με την μωβ σκιά και ξανά σβήνουμε. Με το πινελάκι στη μωβ σκιά περνάμε μια αχνή γραμμή και στις κάτω βλεφαρίδες. Στο μέσα μέρος του ματιού για φωτεινότητα, ταμποναριστά βάζουμε την πιο ανοικτόχρωμη, σχεδόν λευκή σκιά και στο μέσο του καπακίου ταμποναριστά την ανοικτή μπεζ. Σβήνουμε και κάνουμε blending. Μάσκαρα βάζουμε μόνο στις επάνω βλεφαρίδες. Βάζουμε το κραγιόν μας και λίγο γκλος (γιατί είναι άνοιξη, όπως μου είπε και ο μεικ απ άρτιστ και το ματ απαγορεύεται, ο γιες). Ο συνδυασμός άμα είστε καστανή, nc 20, δεν λέω είναι καλός. Τα χρώματα μου πάνε και το απαλό αποτέλεσμα οκ δεν λέω μοιάζει σικ.

Swatches



ΌΜΩς -

Η παλέττα κοστίζει 39 λίρες, περίπου 45 ευρώ, (που ευτυχώς με κάτι πόντους βγήκε πιο φθηνή) (με τη δικαιολογία στο στόμα), αλλά για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι είναι μια άχρηστη αγορά. Αν θέλω να κάνω ένα ξεκούραστο, φωτεινό λουκ, αποφεύγοντας τις αναφορές 80ς, βάζω κάτι seventeen που έχω, κάτι μωβάκια που επίσης έχω. Δυστυχώς για μένα, όχι κάτι ιδιαίτερο. Πραγματικά, συμβουλεύω να κρατηθείτε (ακόμα και αν χρησιμοποιήσουν εκείνο το θανατηφόρο ''είναι limited edition'' και δεν θα ξαναβγεί, είστε σίγουρη ότι δεν τη θέλετε?), γιατί μπορεί να μοιάζουν ωραίες αλλά δεν είναι κάτι το φανταστικό. Κάπου εδώ κλείνει το κεφάλαιο ''σκιές'' για μένα. Έχω αρκετές και επαναλαμβάνομαι στις αγορές μου, κάτι που σημαίνει ότι με αυτά που χάλασα, θα είχα πάρει κάτι άλλο πιο χρήσιμο απο Γκερλέν.

8 comments:

  1. νομιζω οτι το λαθος ηταν που πηρες περλε -κ τις δυο φορες- εχω μια παλετα με ματ χρωματα -μαυρο γκρι μπλε κ λευκο-μπεζ- κ ειναι φοβερη πρεπει να σου πω με ελαχιστη ποσοτητα το αποτελεσμα διαρκει..
    τα χειροτερα εχω να πω για το YLS κραγιον που μου κοστισε πολλα ( 30 ευρω περιπου)κ δεν μπορω να το φορεσω γιατι φαινομαι σα να εχω αλειφθει με φυστικοβουτυρο μια λιπαρη αισθηση κ αηδια ...μολυβι Dior δεν εχω δοκιμασει αλλα το καλυτερο khol μολυβι απο ακριβες εταιριες για ενα ειναι το Lancome..


    φιλακιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. to rouge volupte kragion simfono einai episis oti xeirotero exo dokimasei pote. simfono. liparo den stronei kala. isos tah eprepe na kano ena addition

      Delete
  2. egw apo dior exw ayth --http://www.beautyaddict.net/beauty-review-dior-night-butterfly-palette-173/-- pou ntaj psilokalh thn les. oi xeiroteres skies omws einai chanel. den bafoun ti na pw..
    --http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/33/d/AAAADBSbEtgAAAAAADPYvQ.jpg?v=1234910555000--ayth exw k ase pou einai k poly ligh h posothta! pisteyw oti yparxoun poly pio f8hnes k kalyteres. twra teleytaia mou kanan dwro mia kasetina me skies estee..aytes einai kalyteres!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisteyw oti yparxoun poly pio f8hnes k kalyteres. ναι αυτό. δεν είναι κάτι τόσο σπέσιαλ, όλο τα ίδια χρώματα

      Delete
  3. Απολαυστικότατη ανάρτηση!!! Αχ πόσο δίκιο έχεις! Έχω κάνει εγώ τέτοιες αγορες....πάντως από ποιότητα οι συγκεκριμένες ειναι καλές...απλά έπεσες σε λάθος αποχρώσεις...εις διπλούν!! χιχιχι
    Η δεύτερη παλέτιτσα ειναι πανέμορφη πάντως.

    ReplyDelete
  4. Οντως πολυ απολαυστική αναρτηση! Κατα τ'αλλα σε καταλαβαινω απολυτα! Εχω κανει κι εγω κατα καιρους κατι τετοιες αποτυχημενες αγορες...τις περισσοτερες φορές δεν ειναι "κακα" προϊοντα, αλλά προϊοντα που στην ουσια περισσευουν...μου ειναι ψιλοάχρηστα, ενω θα μπορουσα να ξοδεψω τα ιδια λεφτά για κατι καλύτερο/διαφορετικό απο ο,τι εχω. Με τα χρόνια βελτιωνομαι σ'αυτό...μεχρι τα 50 θα εχω στρωσει χαχαχα!

    ReplyDelete
  5. Boohooooo...Apogoiteftika...Toso xalia to kragion?
    K to eixa valei sto mati (se alli apoxrwsi) alla twra tha to ksanaskeftw!
    Fun Post btw! :)

    Peggy
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. simfono me tin caramelitsa pou leei epano σα να εχω αλειφθει με φυστικοβουτυρο μια λιπαρη αισθηση κ αηδια. to sigkekrimeno to 7- exo ena mono- episis den stronei kala, kai an valeis kai gloss apo pano even worse.

      Delete